Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

zal ik een topic maken alcohol vs aas onder jonge leeftijd? zodat we hier OT kunne blijven ^^ ik begon imers met de vraag hierover :/

ik zeg doen kidmonster!

goed topic

ff inlezen jongen!

Overview:
[Link niet meer beschikbaar]

Volledige rapport (2009):
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/340001001-pdf.661815/

Not sure if srs

Als je alleen de verkeersongelukken pakt dan durf ik al te zeggen dat het dodental minstens 10x zo hoog ligt, en aantal gewonden 100x hoger.

Laat staan geweldpleging en rare shit zoals drugs/medicijnen icm alcohol.

Ben op telefoon dus kan artikels niet al te goed lezen... Maar zo te lezen had Hoody dus toch gelijk? Dat in wat voor verband dan ook inclusief verhoudingen (aantal gebruikers t.o.v. doden/ongelukken/gewonden/gezondheid w/e) AAS toch beter uit de test komt dan Tabak of Alcohol?

In dat geval neem ik mijn woorden terug, had dat echt niet verwacht namelijk.

Bijlagen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kikker kix ;)

futuramafry.jpg

Not sure if srs

Als je alleen de verkeersongelukken pakt dan durf ik al te zeggen dat het dodental minstens 10x zo hoog ligt, en aantal gewonden 100x hoger.

Laat staan geweldpleging en rare shit zoals drugs/medicijnen icm alcohol.

Beetje slechte vergelijking. Met AAS kan je nu eenmaal geen andere mensen doden, in tegenstelling tot alcohol.

Je moet ook niet enkel het aantal mensen dat AAS of alcohol gebruikt procentueel vergelijken, maar ook hoeveel ze dat doen. Veel mensen die alcohol gebruiken doen dat elke week, terwijl je normaal niet je hele leven lang kuurt.

Lijkt me sowieso moeilijk te vergelijken, want hoe weet je dat iemand overleden is door AAS-gebruik? Perfect mogelijk dat iemand door al het kuren tien jaar vroeger sterft, zonder dat er direct verband is.

Alcohol is een legale harddrug. Maar om AAS met alcohol te vergelijken... pointless. Conclusie: Ze zijn allebei slecht voor je op een andere manier.

aas op je 19e mag ook:o;)

Terug
Naar boven