Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te grote quads naar mijn mening, is een beetje uit verhouding. En die kop op picture 1 is een beetje uit verhouding inderdaad.
Kan mij het schelen. Ik vind het gewoon lelijk dat zijn quads zo ver uitsteken en zo groot zijn.
Ha die wilde ik ook net posten [Link niet meer beschikbaar]
Zeker een streef
I follow the Palaeolithic diet all year round. I aim for roughly 2,500-2,750 calories per day at a 2:1 ratio of protein to carbohydrates. I allow myself two cheat meals a week, usually being pizza or sushi.

Celltech, gast is rond 90 kg droog en ik ben rond 80 en wat vetter en ik eet zijn kcals als ik wil cutten![]()
Dat lukt je alleen met AAS om zo weinig in kcals te zitten maar verder high protein low carbs om nog spiermassa te gainen, lol als dat natty lukt. Supaturk zei dat ook een keer tegen mij in een personal messagehij is omgerekend 83kg, maar dan alsnog ja..
in principe zou t goed kunnen hoor, maar dan eet je meerendeels proteine en best weinig carbs. denk dat die gast year round ook wel goed droog staat
Ligt 't nou aan mij, of doen al die gasten in zo'n interview wel erg veel setjes voor elke spiergroep?
13 sets biceps
25 sets borst
18 sets schouders
Van alles doe ik waarschijnlijk de helft![]()
Dat lukt je alleen met AAS om zo weinig in kcals te zitten maar verder high protein low carbs om nog spiermassa te gainen, lol als dat natty lukt. Supaturk zei dat ook een keer tegen mij in een personal message