AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Raar lichaam man, @ KEUN.

Lichaam lijkt alsnog klein tov zijn hoofd xD

raar lichaam?? ik vidn het een top fysiek!

Te grote quads naar mijn mening, is een beetje uit verhouding. En die kop op picture 1 is een beetje uit verhouding inderdaad.

Kan mij het schelen. Ik vind het gewoon lelijk dat zijn quads zo ver uitsteken en zo groot zijn.

alex-ceobanu-2.jpg

Streeeef

Edit: leggs zien er wel k*t uit..

Ha die wilde ik ook net posten [Link niet meer beschikbaar]

Zeker een streef

Nice. Leuk om ook weer eens fysieken voorbij te zien komen trouwens.

alfonso del rio! beest

alfonso%2B482.jpg

alfonso%2B483.jpg

alfonso%2B488.jpg

alfonso%2B490.jpg

alfonso%2B495.jpg

alfonso%2B496.jpg

alfonso%2B503.jpg

alfonso%2B507.jpg

alfonso%2B405.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 15:05 ----------

lijkt een beetje op onze ibo, maar dan groter :D

Celltech, gast is rond 90 kg droog en ik ben rond 80 en wat vetter en ik eet zijn kcals als ik wil cutten :roflol:

hij is omgerekend 83kg, maar dan alsnog ja..
in principe zou t goed kunnen hoor, maar dan eet je meerendeels proteine en best weinig carbs. denk dat die gast year round ook wel goed droog staat

hij is omgerekend 83kg, maar dan alsnog ja..
in principe zou t goed kunnen hoor, maar dan eet je meerendeels proteine en best weinig carbs. denk dat die gast year round ook wel goed droog staat
Dat lukt je alleen met AAS om zo weinig in kcals te zitten maar verder high protein low carbs om nog spiermassa te gainen, lol als dat natty lukt. Supaturk zei dat ook een keer tegen mij in een personal message

Ligt 't nou aan mij, of doen al die gasten in zo'n interview wel erg veel setjes voor elke spiergroep?

13 sets biceps
25 sets borst
18 sets schouders

Van alles doe ik waarschijnlijk de helft :o

Ligt 't nou aan mij, of doen al die gasten in zo'n interview wel erg veel setjes voor elke spiergroep?

13 sets biceps
25 sets borst
18 sets schouders

Van alles doe ik waarschijnlijk de helft :o

al die ss intervieuws hebben trainingsschema's met 5day split oid, zal ook wel veel pompwerk&dropsets in zetten neem ik aan

Dat lukt je alleen met AAS om zo weinig in kcals te zitten maar verder high protein low carbs om nog spiermassa te gainen, lol als dat natty lukt. Supaturk zei dat ook een keer tegen mij in een personal message

Zal voornamelijk wel te maken hebben met aas natuurlijk. Wel doet hij een Paleo dieet, met min mogelijk effort (qua voeding) spiermassa aanzetten en verder heeft die 2 cheat meals in de week. Maar het blijft gek genoeg laag voor zijn fysiek.

Terug
Naar boven