- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die fysieken die veel van jullie ambiëren zijn vooral erg genetisch bepaald, zit vaak niet eens heel veel massa op. Daarom is zeggen 2-3-4-5 jaar onzin, genetics are a b*ch.
Not sure if srs. Neem aan dat je doelt op Jeff Seid, daar zit echt wel behoorlijk wat massa op. Natuurlijk, ook een groot deel aanleg. Maar zo'n fysiek op je 17e afdoen met 'daar zit niet eens heel veel massa op' is belachelijk.
OT; Die Jeff schijnt ook een nogal veelbelovende atleet te zijn
http://www.youtube.com/watch?v=Jry2khm8bQM&feature=related
Ik heb het over dat soort esthetisch ogende fysieken in het algemeen, met "niet veel massa" heb ik het over de "het ideale lichaam" maten.
Deze jongens hebben allemaal een frame waar je met niet heel veel massa (dus niet verwarren met weinig massa) een flink ogend fysiek hebt, dat frame is 100% genetisch en veel mensen hier in dit topic stellen dan vragen als "hoeveel kilo is dat @ ...cm?" en krijgen antwoorden in de trant van; "4 jaar trainen en dan zie jij er ook zo uit."
Met dat frame ben je er trouwens ook nog niet want veel van deze gasten staan ook nog eens ontzettend droog wat naturel voor velen ook een moeilijk te behalen conditie is en dan heb ik het nog niet eens over het zo droog blijven staan.
saaa geen enkel lekkere wijf in je klasfeelsbatman.jpg

saaa geen enkel lekkere wijf in je klasfeelsbatman.jpg