AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

1332838136142.jpg

Hulk int midden daar :eek:

Epic myostatine afwijking als die kerel eens zou cutten naar 8% shittt...

Shitt die jeff seid kan chicks krijgen niet normaal. Top footballer op een high school in amerika+ sicke body en aesthetic hoofd. def mirin. denk dat die letterlijk elke chick daar op school kan krijgen

lekker aan de juice zit ie ook

inb4 OMG NATTY HAALBAAR?!?!?!?!?!?!?!?!?!!

lekker aan de juice zit ie ook

inb4 OMG NATTY HAALBAAR?!?!?!?!?!?!?!?!?!!

Wat jij nu zegt is ook al 350982 keer herhaald.
Dus je bent in feite net zo erg en naïef (of sceptisch in dit geval) als al die andere die constant lopen te bitche over AAS.

Stating the obvious maakt je naïef? Nee.

Stating the obvious maakt je naïef? Nee.

Naïef zijn had te maken met naturel haalbaar, sceptisch met dat je overal AAS voor nodig hebt om wat te bereiken.

Het punt was, dat je net zo erg bent als die gasten die over natty haalbaar ofniet constant lopen te discussiëren, als je overal claimt AAS voor nodig te hebben.
Dat die kerel aan de AAS zit is nu onderhand wel duidelijk, terwijl niemand daar 100% bewijs voor heeft. Dus het heeft ook geen nut.

---------- Post added 18 April 2012 at 21:15 ----------

En zoals iemand hiervoor ook al aangaf... 80kg op 1m80 zit er niet bij iedereen hetzelfde uit.

Naïef zijn had te maken met naturel haalbaar, sceptisch met dat je overal AAS voor nodig hebt om wat te bereiken.

Het punt was, dat je net zo erg bent als die gasten die over natty haalbaar ofniet constant lopen te discussiëren, als je overal claimt AAS voor nodig te hebben.
Dat die kerel aan de AAS zit is nu onderhand wel duidelijk, terwijl niemand daar 100% bewijs voor heeft. Dus het heeft ook geen nut.

---------- Post added 18 April 2012 at 21:15 ----------

En zoals iemand hiervoor ook al aangaf... 80kg op 1m80 zit er niet bij iedereen hetzelfde uit.

Je bent pas naïef als je denkt dat dat naturel haalbaar is op die leeftijd. Gozer was 17 of iets? Ik claim niet dat je overal gear voor nodig hebt maar hij spant wel de kroon. En die natty fanboys beginnen een beetje irritant te worden.

Je bent pas naïef als je denkt dat dat naturel haalbaar is op die leeftijd. Gozer was 17 of iets? Ik claim niet dat je overal gear voor nodig hebt maar hij spant wel de kroon. En die natty fanboys beginnen een beetje irritant te worden.

Niet iedereen begint ook op ze 16de he, hij begon op 13-14 ofso.

Al weer 3-kwart jaar terug liep er op een van de grotere US boards al een topic over hem waarin iemand had gepost dat hij hem kende met allemaal info etc en dat hij juicede. Zal ff kijken of ik hem nog kan vinden.

Ben ik het ook helemaal met je mee eens, maar hetzelfde gevoel heb ik over de mensen die over claimen dat je AAS nodig hebt voordat je wat fatsoenlijks kunt bereiken. Ik spreek nu ook meer in het algemeen dan persoonlijk.

Terug
Naar boven