noXcez
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat heel veel mensenn onderschatten hoeveel je natuerel kan behalen
![]()
blijft toch een bazenfysiek van de opvolger van Wolverine
mijn traps zijn oke, maar mn nek zelf is niet zo imponerendDe circumferentie van de nek is tot op zekere hoogte te trainen, maar de mogelijkheid tot het kweken van een heuze stierennek lijkt mij toch sterk genetisch bepaald.

nee dat is gezond kix? volgens mij is dit gewoon vernken van je nek?
gewoon niet te zwaar doen en niet overdrijven met de bewegingen, dan is t goed te trainen hoor

gewoon niet te zwaar doen en niet overdrijven met de bewegingen, dan is t goed te trainen hoor.
tevens kan je gewoon een natuurlijke beweging maken, zie t probleem niet.
Ja maar je nek, met de beweging die hij maakt, is die belasting totaal niet gewend. Je nek draagt alleen maar een hoofd van een paar kilo. En ik denk dat als je iets gevoelig raakt of een blessure in je nek krijgt, je echt ver van huis bent. Een te gevoelig lichaamsdeel om te riskeren imo.
Tof filmpje man, ik ga me binnenkort aan deze oefening wagen.http://www.youtube.com/watch?v=oWcX-ZjxqNQ
---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 23:30 ----------
kijk die beer effe gaan, branden gegarandeerd met die nek oefening
ken gasten die er bij lopen als een kast maar totaal geen traps/nek hebben, ziet er niet uit![]()