AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

jouw ideale lichaam topic:

30 pagina's aan foto's 683 pagina's aan NATTY HAALBAAR?! discussies

• Like
Waarderingen: Roth
ik denk dat heel veel mensenn onderschatten hoeveel je natuerel kan behalen

Voor natty heb je meer discipline en geduld nodig

15708_365474749854_351504459854_3449422_4471388_n.jpg

vandaag Roger Snipes gezien op de FIBO hnngggg

tumblr_kv6pdg5XAh1qa49tx.jpg

blijft toch een bazenfysiek van de opvolger van Wolverine

Wilde nog even opmerken dat hij ook n brute nek heeft. Hij heeft goeie traps, maar zn nek zelf is lang en dik, ziet er echt bruut uit hoe het eindigt in zn sleutelbeen/bovenkant borst. Dit is neem ik aan volledig genetics? Mijn nek is ondanks alle knallen in de gym iel en dun en kort :( mijn traps zijn oke, maar mn nek zelf is niet zo imponerend

De circumferentie van de nek is tot op zekere hoogte te trainen, maar de mogelijkheid tot het kweken van een heuze stierennek lijkt mij toch sterk genetisch bepaald.

• Like
Waarderingen: kix
De circumferentie van de nek is tot op zekere hoogte te trainen, maar de mogelijkheid tot het kweken van een heuze stierennek lijkt mij toch sterk genetisch bepaald.

http://www.youtube.com/watch?v=oWcX-ZjxqNQ

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 23:30 ----------

kijk die beer effe gaan, branden gegarandeerd met die nek oefening :)
ken gasten die er bij lopen als een kast maar totaal geen traps/nek hebben, ziet er niet uit :D

nee dat is gezond kix? volgens mij is dit gewoon vernken van je nek:P?

Idd, lijkt mij ook niet echt fijn als je dit te vaak doet. Ik zou het iig niet vast opnemen in je trainingsschema :roflol:
Mijn nek is flink dik, ik wil dat juist niet. Doe er ook niks raars voor, alleen shrugs en de normale rug training chinups/rows etc.

ik heb een best buffe nek..., volgesmij kan je het trouwens wel degelijk trainen, maarja aanleg is zoals bij alles genetisch

Tuurlijk kan je je nek trainen, check Mike Tyson.

gewoon niet te zwaar doen en niet overdrijven met de bewegingen, dan is t goed te trainen hoor.
tevens kan je gewoon een natuurlijke beweging maken, zie t probleem niet.

Ja maar je nek, met de beweging die hij maakt, is die belasting totaal niet gewend. Je nek draagt alleen maar een hoofd van een paar kilo. En ik denk dat als je iets gevoelig raakt of een blessure in je nek krijgt, je echt ver van huis bent. Een te gevoelig lichaamsdeel om te riskeren imo.

Ja maar je nek, met de beweging die hij maakt, is die belasting totaal niet gewend. Je nek draagt alleen maar een hoofd van een paar kilo. En ik denk dat als je iets gevoelig raakt of een blessure in je nek krijgt, je echt ver van huis bent. Een te gevoelig lichaamsdeel om te riskeren imo.

daarom opbouwen!

Terug
Naar boven