MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

tumblr_kv6pdg5XAh1qa49tx.jpg

blijft toch een bazenfysiek van de opvolger van Wolverine

Is dit naturel haalbaar, en zo ja na hoeveel jaar ongeveer?

in b4
2w4liza.gif
discussie

get shredded methusalem

Is dit naturel haalbaar, en zo ja na hoeveel jaar ongeveer?

Wtf verwachten mensen nou als ze dit vragen?
Dat iemand een concreet serieus antwoord geeft, alsof ELK lichaam PRECIES hetzelfde werkt?

Mensen moeten echt kappen met dat gebitch van naturel ofniet. Kijk zelf waar je terecht komt, ben je niet tevreden? Kap met janken of zet een spuit in je reet.

Wtf verwachten mensen nou als ze dit vragen?
Dat iemand een concreet serieus antwoord geeft, alsof ELK lichaam PRECIES hetzelfde werkt?

Mensen moeten echt kappen met dat gebitch van naturel ofniet. Kijk zelf waar je terecht komt, ben je niet tevreden? Kap met janken of zet een spuit in je reet.

Ik snap dat je gefrustreerd raakt dat er altijd wordt gevraagd of iets naturel haalbaar is, maar ik vind dit een mooi fysiek en ben benieuwd of dit er voor mij inzit. Tuurlijk spelen veel factoren een rol zoals genen, toewijding, etc. maar wil gewoon voor mezelf een realistisch doel hebben

Naturel is dit geen realistisch doel voor je. :-)

Ik snap dat je gefrustreerd raakt dat er altijd wordt gevraagd of iets naturel haalbaar is, maar ik vind dit een mooi fysiek en ben benieuwd of dit er voor mij inzit. Tuurlijk spelen veel factoren een rol zoals genen, toewijding, etc. maar wil gewoon voor mezelf een realistisch doel hebben

Kerel, hoe moeten wij nou persoonlijk tegen jou kunnen zeggen 'Ja! Dit ga jij halen vriend!'

Je bent 1m76, die gast op die foto is wel een stukje langer, dus al zou jij zijn massa hebben, zou het er nog steeds totaal anders uit kunnen zien. Nog niet eens de spier aanhechtingen mee genomen in de overweging dat jij er hetzelfde uit zou kunnen zien.

Sowieso, je weegt 74kg, denk je dat wij en jij nu al kunnen zeggen wat jou max naturel is? Niemand kan dat, ook jij niet.

Maar goed, om je geen vertekend beeld te geven en valse hoop, ik denk dat de meerderheid hier dit niet zo naturel kunnen halen.

Laten we maar een apart topic starten voor de ''Natty of niet-jankers''.

Wordt een beetje moe van iedere keer weer hetzelfde gezeik.

Is mogelijk, als je genen hebt a la pro bodybuilder. Voor de gemiddelde persoon niet haalbaar.

Is ook sterk overrated die genen van pro's.

En einde discussie denk ik? Train gewoon lekker door met dat als doel en lukt het niet om de benodigde massa / droogheid te krijgen blijft er de optie, aanhechtingen etc. kun je toch al niet veranderen.

Ja al is t lastig om te zeggen of die genen zo van buitenaf te zien zijn, voorbeeld: Centopani in zn jongere jaren

Terug
Naar boven