XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

wie is die eerste killy?

Ahmed Al-refaie

uploadfromtaptalk1337344272863.jpg

uploadfromtaptalk1337344284892.jpg

uploadfromtaptalk1337344296306.jpg

uploadfromtaptalk1337344308662.jpg

dat deyurrr, delts en armen

Ben die gh-fysieken nu eigenlijk wel beu, zonder hoofden is t allemaal t zelfde.

http://www.youtube.com/watch?v=Yl3NGvna2KA

dit is voor mij het ideale lichaam!
sinds kort ook bezig naast mijn 4fitnesstrainingen in de gym met 1 keer in de week buiten te trainen op speeltuin met hangrekken , zandzakken , tractorbanden enzz en is een heel andere training en elke keer toch weer spierpijn dag erna wat ik amper nog heb met het fitnessen alleen :) geeft echt goed gevoel die pijn de dag erna!

die delts zijn sowieso out-of-this-world,
wat een fysiek,. komt net uit een ufo stappen die gast

brad pitt in fight club. maar dat heb ik al bereikt. mijn doel is nu gewoon er iets boven te gaan, maar gaat me nu vooral om meer kracht.

wat me wel super vet lijkt is een beetje een strongman fysiek. maar dat komt later nog wel een keer

brad pitt in fight club. maar dat heb ik al bereikt. mijn doel is nu gewoon er iets boven te gaan, maar gaat me nu vooral om meer kracht.

wat me wel super vet lijkt is een beetje een strongman fysiek. maar dat komt later nog wel een keer

gewoon elke dag naar de mac :)
als je een bierbuikje hebt lijkt je al snel een strongman. oh en je moet btw wel lelijk zijn anders word het niks :D

:trollface:

inb4 stm en pl sectie :D

huhh?? ik dacht dat iedereen hier lelijk was.. of zijn t nou alleen de pl'ers?

Got delts??

how-to-build-muscle-mass-dennis-markus1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 11:04 ----------

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je mack10 opnieuw punten kan geven.

Terug
Naar boven