XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

l.jpg

Zwemmers hebben soms ook gewoon een goed fysiek. Mag ook wel als je weet hoeveel uren ze in het water doorbrengen. Niets dan respect voor.

Rob riches, echt respect voor die man. Als ik iemand geloof dat hij natural is als fitness model is hij het.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ideale vp

Achter je pc zitten en op dbb posten, daar word je buff van

ok geen kt doen word je buff van

Ga voor de grap morgen eens twee uur lang baantjes trekken. Gewoon in een goed tempo. Mag je vervolgens hier posten wat voor een ongelofelijke pomp je hebt. Je triceps en lats belast je echt heel zwaar met zwemmen.

Ga voor de grap morgen eens twee uur lang baantjes trekken. Gewoon in een goed tempo. Mag je vervolgens hier posten wat voor een ongelofelijke pomp je hebt. Je triceps en lats belast je echt heel zwaar met zwemmen.

Ik denk dat KT op lange termijn een betere investering is en daarmee ook sneller je doel mee zult behalen.

Al die olympische zwemmers hebben jarennnnnn ervaring. Hadden ze die jaren gespendeerd aan krachttraining, zagen ze er een stuk groter uit (ook al is dat hun doel natuurlijk niet)

Ik denk ik zeg het maar even...
Voordat half DBB in het zwembad ligt om hetzelfde fysiek te krijgen als die kerel met die kotskop

Ik denk dat KT op lange termijn een betere investering is en daarmee ook sneller je doel mee zult behalen.

Al die olympische zwemmers hebben jarennnnnn ervaring. Hadden ze die jaren gespendeerd aan krachttraining, zagen ze er een stuk groter uit (ook al is dat hun doel natuurlijk niet)

Ik denk ik zeg het maar even...
Voordat half DBB in het zwembad ligt om hetzelfde fysiek te krijgen als die kerel met die kotskop

Ofcourse bro, helemaal gelijk in. Maar waar ik op doel is dat je zeker spier kan aanzetten met zwemmen en een goed dieet.

8 jaar long competitief gezwommen op goed niveau, en ik was altijd zo ecto als maar kan. Brede schouders, dat wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, ****ing goede definitie..
Alleen jammer van zijn lange haren imo :o

dat was omdat je voeding niet in orde was;), voeding + zwemmen krijg je een goed fysiek van maar de meeste ecto's hebben geen goeie voeding dus blijven een ecto bij het zwemmen:p(dit is dan ook geen topniveau)

dude nu ik goed kijk begin ik te twijfelen.. is ie uberhaupt niet blurred xD

Jezus die was gespierd st........

Terug
Naar boven