vast wel.. pushups en crunches denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toppie.Zwemmers hebben zonder meer een bizarre fysiek. Check die schouders van die Inge de Bruin ook, niet normaal.
http://zwemfan.files.wordpress.com/2011/03/inge-de-bruijn.png
als dat zo is wrm zie ik hier niemand met zon fysiek? mis wel massa maar bf niet echt en mensen die wat buffer zijn hebben gelijkw at gekuurt![]()
Ik ken zwemmers die een lichaam hebben waar je u tegen zegt, zonder KT dus opzich niet zon gekke vraag vond ik zelf.
Ga voor de grap morgen eens twee uur lang baantjes trekken. Gewoon in een goed tempo. Mag je vervolgens hier posten wat voor een ongelofelijke pomp je hebt. Je triceps en lats belast je echt heel zwaar met zwemmen.
Ik denk dat KT op lange termijn een betere investering is en daarmee ook sneller je doel mee zult behalen.
Al die olympische zwemmers hebben jarennnnnn ervaring. Hadden ze die jaren gespendeerd aan krachttraining, zagen ze er een stuk groter uit (ook al is dat hun doel natuurlijk niet)
Ik denk ik zeg het maar even...
Voordat half DBB in het zwembad ligt om hetzelfde fysiek te krijgen als die kerel met die kotskop
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Damn, ****ing goede definitie..
Alleen jammer van zijn lange haren imo![]()