Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaloers omdat je zelf een rotkop hebt zeker?Wat een vreselijk verwaande rot kop heeft die knul zeg.
T is waarsch dat ie een deca-d*ck heeft, anders had ie een stijve gehad van zichzelf.
Z'n spiegel thuis zal wel vol met jizz zitten![]()

Hahaha
Heb nooit video's van die gozer gezien,
maar ben ik nu de enige die (alleen kijkend naar die foto) een beetje de kriebels krijgt?
(met die blonde plukjes door z'n moeder geverft)
Mocht ik zo'n lichaam hebben zou ik ook met trots naar mezelf kijken.Wat een vreselijk verwaande rot kop heeft die knul zeg.
T is waarsch dat ie een deca-d*ck heeft, anders had ie een stijve gehad van zichzelf.
Z'n spiegel thuis zal wel vol met jizz zitten![]()
streef!! Stats?Wat is daar creepy aan?
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik weet dat deze al een keer gepost zijn, enig idee hoe hij heet? ben wel benieuwd naar zijn stats.
in before waterpoloer nu zegt dat hij evenveel massa heeft en alleen nog droger moet worden

Sprinting came natural to me and I became the fastest 400m runner in the UK for my age group.
When trying to cut down do you prefer to use HIIT or just normal cardio?
I don’t ever do Cardio.
post eens wat fatsoenlijke pics ipv met je nokia 1893 model als ik je pics kijk ben je hem zeker niet voorbijIk ben hem allang voorbij man
Ik vindt hem er bij 83 beter bij staan dan bij 95. Tho big for aesthetics
gast is btw rond de 95 kilo-100 kilo kurkdroogDit is gewoon een Ok waard man heb je vaker zulke comments zien plaatsen je meent het gewoonJe bent toch wel echt een ecto als je denkt dat ik die opmerking meende.![]()
je was toch ook buffer dan greg plit?Dit is gewoon een Ok waard man heb je vaker zulke comments zien plaatsen je meent het gewoonje was toch ook buffer dan greg plit?