MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

greg plitt is gewoon een held, klaar

Hij is niet echt heel buf maar echt een mooi fysiek, alleen jammer dat zn rug achterloopt

Fotosoep of niet, hij heeft een fysiek dat jij waarschijnlijk nooit zal halen

stiekem valt greg best mee, wel een mooi fysiek maar een streef zou ik het niet noemen, volgesmij was er hier een keer een foto gepost zonder soep en daar zag hij er best klein uit

stiekem valt greg best mee, wel een mooi fysiek maar een streef zou ik het niet noemen, volgesmij was er hier een keer een foto gepost zonder soep en daar zag hij er best klein uit
Zijn vids kan je toch niet soepen?
Ik vind dat hij een mooi fysiek heeft! Zeker een natty streven

no homo

het is gewoon een geweldig fysiek.. en zeggen dat het niet je streven is is ook krom imo.

Volgens mij ben ik de enige hier die Greg absoluut non-aesthetic vind.

wazige abs joh

phpxxVDbeAM.jpg

Ik snap er ook helemaal niks meer van, fysiek wat jij had gepost lijkt me wel goed imo, weet je de bf ong ervan?

Hmm, moeilijk te zeggen. Volgens mij spant die zijn ub niet helemaal aan. Zie geen strepen op borst of schouders. Denk 6-8%?

Nee hoor ik vind zyzz gregg etc niet aesthetic geen rug. Heb t al heel vaak gezegt :)

Ik vind Greg echt een klungelig fysiek hebben, beetje aapachtig met die lange armen. Nja, het oogt niet plezierig.

Dat is naturel haalbaar hoor... Dat stelt toch niks voor met zo'n vp? Hij traint er trouwens al 15... Jij traint er 2 (?) en dwarft hem misschien al op hetzelfde vp.

bf vrij hoog? is rond de 14-16 als ik het zo bekijk

Gast is ook wel 1m92 so..
Geen idee wat z'n bf is, heb nog nooit z'n buik van een frontview gezien. Dit is zowat de enige shirtless foto die hij heeft. Lijkt me ook wel zo'n 14-16%, wat wel oké is maar hier misschien als fat**** zou worden omschreven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gast is ook wel 1m92 so..
Geen idee wat z'n bf is, heb nog nooit z'n buik van een frontview gezien. Dit is zowat de enige shirtless foto die hij heeft. Lijkt me ook wel zo'n 14-16%, wat wel oké is maar hier misschien als fat**** zou worden omschreven.
Hier is 80% 14-16 bf :roflol: gast heeft wel ziek veel vvm als ik zn pic bekijk, ik train niet strict 5+ jaar om te zeggen of dit natty kan

:roflol:

b*ch please, hij is groter dan je denkt, jij doet toch zelf aan fotosoep? Schiet is wat leuke plaatjes, bewerk ze professioneel en post please.

:roflol:

b*ch please, hij is groter dan je denkt, jij doet toch zelf aan fotosoep? Schiet is wat leuke plaatjes, bewerk ze professioneel en post please.

challenge accepted
[afbeelding niet meer beschikbaar]

je moet wel inzien dat greg wel een bf van 8% heeft en profesiionele belichting, met die 2 factoren kan je fotoshop enorm uitbuiten geloof mij nou maar. zo kan je ook easy die diepe groeven tussen die abs maken, greg heeft een goed fysiek maar echt niks uitzonderlijks als je de chop weg haalt

edit: wel verlepte onderarmen op mijn chop zie ik nu

Terug
Naar boven