Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bf vrij hoog? is rond de 14-16 als ik het zo bekijkGeen idee of het zichtbaar is?
Zou zoiets natty haalbaar zijn? Gast traint al 15 jaar en heeft een vrij hoog bf dus lijkt me nog redelijk haalbaar.
Fotosoep of niet, hij heeft een fysiek dat jij waarschijnlijk nooit zal halen
Zijn vids kan je toch niet soepen?stiekem valt greg best mee, wel een mooi fysiek maar een streef zou ik het niet noemen, volgesmij was er hier een keer een foto gepost zonder soep en daar zag hij er best klein uit
Zijn vids kan je toch niet soepen?
Ik vind dat hij een mooi fysiek heeft! Zeker een natty streven
no homo
Ik snap er ook helemaal niks meer van, fysiek wat jij had gepost lijkt me wel goed imo, weet je de bf ong ervan?Volgens mij ben ik de enige hier die Greg absoluut non-aesthetic vind.
Volgens mij ben ik de enige hier die Greg absoluut non-aesthetic vind.

Ik snap er ook helemaal niks meer van, fysiek wat jij had gepost lijkt me wel goed imo, weet je de bf ong ervan?
Nee hoor ik vind zyzz gregg etc niet aesthetic geen rug. Heb t al heel vaak gezegt![]()
Dat is naturel haalbaar hoor... Dat stelt toch niks voor met zo'n vp? Hij traint er trouwens al 15... Jij traint er 2 (?) en dwarft hem misschien al op hetzelfde vp.
bf vrij hoog? is rond de 14-16 als ik het zo bekijk
Hier is 80% 14-16 bfGast is ook wel 1m92 so..
Geen idee wat z'n bf is, heb nog nooit z'n buik van een frontview gezien. Dit is zowat de enige shirtless foto die hij heeft. Lijkt me ook wel zo'n 14-16%, wat wel oké is maar hier misschien als fat**** zou worden omschreven.
gast heeft wel ziek veel vvm als ik zn pic bekijk, ik train niet strict 5+ jaar om te zeggen of dit natty kan
Bedoel je Rob bailey? Hij is niet natty manOver wat natty mogelijk is tast ik compleet in het duister. Moesten al die natty pro's nu is natty zijn --'
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=417774.125
Gast is wel niet echt gelief![]()
zelfs zijn chick is niet natty, volgens mij word die zelfs pro bodybuilderstiekem valt greg best mee, wel een mooi fysiek maar een streef zou ik het niet noemen, volgesmij was er hier een keer een foto gepost zonder soep en daar zag hij er best klein uit

b*ch please, hij is groter dan je denkt, jij doet toch zelf aan fotosoep? Schiet is wat leuke plaatjes, bewerk ze professioneel en post please.