- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
challenge accepted[afbeelding niet meer beschikbaar]
je moet wel inzien dat greg wel een bf van 8% heeft en profesiionele belichting, met die 2 factoren kan je fotoshop enorm uitbuiten geloof mij nou maar. zo kan je ook easy die diepe groeven tussen die abs maken, greg heeft een goed fysiek maar echt niks uitzonderlijks als je de chop weg haalt
edit: wel verlepte onderarmen op mijn chop zie ik nu

Zoveel verschil is het niet eens dan?
out, bier drinken![]()

Laat zyzz eens zien en vraag eens wat ze daar van vindteen vriendin liep toevallig langs en zag dit plaatje.
reactie was; 'wat een ****ing gay'
![]()

Laat zyzz eens zien en vraag eens wat ze daar van vindt![]()

lees mijn post hierboven, maar beejte onzinnig discussie laten we maar weer ot gaan en discussieren of iets natty haalbaar is
ook out alleen ik ga voor die cola
Is dit natty haalbaar?![]()
---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 21:05 ----------
tuurlijk heb je wel een redelijk fysiek nodig, en belichting speelt ook een hele grote rol, photoshop verricht echt geen wonderen, je moet wel een richtlijn hebben hoe de belichting op het lichaam valt en met de verhoudingen van het fysiek, daarom is een laag bf+epic belichting wel een vereiste voor prof. geshopte foto's (zoals bij greg dus)
Bedoel je Rob bailey? Hij is niet natty manzelfs zijn chick is niet natty, volgens mij word die zelfs pro bodybuilder

zegt zelf ook dat hij helemaal geen bodybuilder of powerlifter is maar gewoon groot en sterk wil zijn

die pic van greg is geshopped geloof ik, aan zijn trapz te zien