Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Post nu eens de originele

Monster photoshop. Zelfs een leek kan nog zien dat dit bewerkt is.

challenge accepted
[afbeelding niet meer beschikbaar]

je moet wel inzien dat greg wel een bf van 8% heeft en profesiionele belichting, met die 2 factoren kan je fotoshop enorm uitbuiten geloof mij nou maar. zo kan je ook easy die diepe groeven tussen die abs maken, greg heeft een goed fysiek maar echt niks uitzonderlijks als je de chop weg haalt

edit: wel verlepte onderarmen op mijn chop zie ik nu

wut? way better then i expected son :roflol:

orgineel?

2qbyoed.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 21:05 ----------

tuurlijk heb je wel een redelijk fysiek nodig, en belichting speelt ook een hele grote rol, photoshop verricht echt geen wonderen, je moet wel een richtlijn hebben hoe de belichting op het lichaam valt en met de verhoudingen van het fysiek, daarom is een laag bf+epic belichting wel een vereiste voor prof. geshopte foto's (zoals bij greg dus)

• Like
Waarderingen: Roth
Zoveel verschil is het niet eens dan? :roflol:

out, bier drinken :roflol:

Zoveel verschil is het niet eens dan? :roflol:

out, bier drinken :roflol:

lees mijn post hierboven, maar beejte onzinnig discussie laten we maar weer ot gaan en discussieren of iets natty haalbaar is

ook out alleen ik ga voor die cola

lees mijn post hierboven, maar beejte onzinnig discussie laten we maar weer ot gaan en discussieren of iets natty haalbaar is

ook out alleen ik ga voor die cola

2qbyoed.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 21:05 ----------

tuurlijk heb je wel een redelijk fysiek nodig, en belichting speelt ook een hele grote rol, photoshop verricht echt geen wonderen, je moet wel een richtlijn hebben hoe de belichting op het lichaam valt en met de verhoudingen van het fysiek, daarom is een laag bf+epic belichting wel een vereiste voor prof. geshopte foto's (zoals bij greg dus)
Is dit natty haalbaar?

Bedoel je Rob bailey? Hij is niet natty man :roflol: zelfs zijn chick is niet natty, volgens mij word die zelfs pro bodybuilder

's Mijn idool man :p
haha nee man. Die gast is veel te druk bezig met FnF te promoten :p zegt zelf ook dat hij helemaal geen bodybuilder of powerlifter is maar gewoon groot en sterk wil zijn :p

Nuja, ik weet het echt niet eigenlijk. Hij was 100kg toen hij uit school kwam en is toch redelijk lang..Ze claimen beiden wel natty natuurlijk :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Must have.. oeh la la..

die pic van greg is geshopped geloof ik, aan zijn trapz te zien

hnnnnnnnnggggggggg Greg Plitt (no homo).

Terug
Naar boven