Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Zijn midsectie is uitstekend. Verder gewoon een sterk krachtig fysiek om te zien. Net wat groter als je gemiddelde fitness fysiek. Om die rede vind ik bijvoorbeeld Steve Cook ook een nice fysiek hebben. Flinke armen en ziet er sterk uit.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol die armen zijn zwaar geshopped

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 15:04 ----------

Greg zit all een tijdje in de modellen wereld hé en sommige foto's die jullie hier posten zit jaren verschil tussen.
Ik heb weleens een interview met hem gezien waarin hij zelf vertelde dat hij in het begin te groot was voor de covers waar hij op wou en dus bewust wat massa heeft ingeleverd, vandaar dat hij op sommige foto's een stuk kleiner lijkt.

Wat lul je nou slap? Hij zegt "En zijn levensstijl is ook nice"

Ik reageer hier o pdie zin door te zeggen wat is hier nice aan dan? ???
Rustig maar, ik bijt niet :D. Las het verkeerd idd, dacht dat je hem aan het bashen was op grond van z'n fysiek.

naturel my ass:roflol:

Wat lul je nou slap? Hij zegt "En zijn levensstijl is ook nice"

Ik reageer hier o pdie zin door te zeggen wat is hier nice aan dan? ???

http://www.youtube.com/watch?v=J_9mEMDT5nM&feature=fvwrel

Hij is altijd bezig met zijn voeding en trainen. Die hele bodybuilding lifestyle is gewoon nice. Daarnaast is het een adrenaline junkie die al ontelbaar vaak uit een vliegtuig is gesprongen en weet ik veel wat nog meer allemaal. In het filmpje zie je ook dat die ook een aardige golf swing hebt (ik golf zelf ook dus is wel grappig om te zien). Volgens mij is hij ook marinier geweest.

Man fl**ker nou is op natty fanboys, die gozer juiced zo hard dat het zo oren uitkomt. Ik spreek je wel over 5 jaar pfff

in b4 he mad

Greg plitt is echt niet natural..is ook wel te zien aan zijn hele houding. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk maar mensen veranderen nogal met aas. In de vids van icon man komt die heel rustig over, en zijn eigen vids is zijn ego te groot

maar wat boeit het, gaat om z'n body..is mijn ideale lichaam. Alhoewel ik dat toch nooit bereik in die verhoudingen omdat mijn lichaam een hele andere bouw heeft

Laatst bewerkt:
Greg plitt is echt niet natural..is ook wel te zien aan zijn hele houding. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk maar mensen veranderen nogal met aas. In de vids van icon man komt die heel rustig over, en zijn eigen vids is zijn ego te groot

maar wat boeit het, gaat om z'n body..is mijn ideale lichaam. Alhoewel ik dat toch nooit bereik in die verhoudingen omdat mijn lichaam een hele andere bouw heeft

Dus hij is geen naturel omdat zijn persoonlijkheid in de ene video anders is dan in de andere?

Dus hij is geen naturel omdat zijn persoonlijkheid in de ene video anders is dan in de andere?

Dat zeg ik niet, hij is in zijn icon vids rustig en lang niet zo groot als die nu is. In die tussentijd zal die wel wat gebruikt hebben tot hoe groot die nu is. Hij komt veel zelfverzekerder over. Mijn ervaring met mensen die aan test zitten vinden zichzelf helemaal de man.

Ook echt zielig dat mensen moeilijk doen over juicen en als excuus gebruiken dat het slecht voor je is of dat je valsspeelt maar ze zijn gewoon bang om te injecteren.

Daarom zie je vele hier alleen maar orals gebruiken :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=J_9mEMDT5nM&feature=fvwrel

Hij is altijd bezig met zijn voeding en trainen. Die hele bodybuilding lifestyle is gewoon nice. Daarnaast is het een adrenaline junkie die al ontelbaar vaak uit een vliegtuig is gesprongen en weet ik veel wat nog meer allemaal. In het filmpje zie je ook dat die ook een aardige golf swing hebt (ik golf zelf ook dus is wel grappig om te zien). Volgens mij is hij ook marinier geweest.

+1 , op het einde verwoord hij het ook gewoon perfect. 3.30. Kerel heeft het gewoon gemaakt en iedereen mag er terecht jelly op zijn. Ik teken meteen voor zo'n leven. Hele dagen sporten, bezig zijn met voeding, hetgeen je het liefst doet en dan af en toe wat shoots doen om geld te verdienen. + gewoon in topconditie zijn ( met of zonder AAS , kan me echt geen zak schelen ) in tegenstelling tot de pro-bb'ers.

Srs? aan de AAS voor zo een lichaam? Hmm ik wil het eigenlijk niet geloven:(

Terug
Naar boven