MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ok die Lazar Angelov is wel erg sick, mooie streef. (I wish)

scr2_sadik.jpg

Epic shoulder/waist ratio.
Ik vermoed wel kleine pecs in vgl met de rest.

Chest valt goed mee :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderrug is wel wat minder, maar kan aan de houding liggen :

scr3_sadik.jpg

Beweerde hij niet naturel te zijn? Wel mooi fysiek verder.

Dat is ook de struuk van die schouders/waist-ratio: Als je geen goed ontwikkelde onderrug hebt is je waist ook smaller lijkt mij.

Chest massa valt inderdaad mee, oogt gewoon niet zo massief omwille van de vorm. Schouders en biceps zitten ook goed, maar bovenrug valt eigenlijk ook tegen vind ik.
Goede wijdte van lats maar weinig massa in het midden.

Ook nog eens een niet ontwikkelde onderrug -> conclusie: doet bewust geen deadlifts etc om taille smal te houden.

Chest massa valt inderdaad mee, oogt gewoon niet zo massief omwille van de vorm. Schouders en biceps zitten ook goed, maar bovenrug valt eigenlijk ook tegen vind ik.
Goede wijdte van lats maar weinig massa in het midden.

Ook nog eens een niet ontwikkelde onderrug -> conclusie: doet bewust geen deadlifts etc om taille smal te houden.

Ga eens zijn artikel checken :D.

Vaak nog gasten met een smalle taille die zweren bij squats en deadlifts. Lijkt me een meer genetische kwestie te zijn.

Niet of wel deadliften zou niet zoveel moeten veranderen aan je taille, misschien wat dikker ja maar dan vooral achteraan, vooraan zou je dat niet moeten merken toch? ( tenzij dikkere abs door de DL'en )

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 20:39 ----------

intervieuw btw : http://www.cutandjacked.com/CutAndJacked-Interview-Sadik-Physique-Hadzovic

Het effect is imo ook verwaarloosbaar. Genetisch aangelegd voor dunne taille= dunne taille. Maar aan die kerel zijn (onder)rug te zien laat hij de barbell toch mooi op de grond liggen :p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 20:41 ----------

Edit: of gebruikt alleszins geen monster weights om te gaan DL'en. Wat ook enigszins logisch is, aangezien het ongetwijfeld zijn doel niet is.

http://www.cutandjacked.com/Workout-Routine-Six-day-a-week-by-Sadik-Physique-Hadzovic

Day 1 : Deadlift..

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 20:43 ----------

Het effect is imo ook verwaarloosbaar. Genetisch aangelegd voor dunne taille= dunne taille. Maar aan die kerel zijn (onder)rug te zien laat hij de barbell toch mooi op de grond liggen :p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 20:41 ----------

Edit: of gebruikt alleszins geen monster weights om te gaan DL'en. Wat ook enigszins logisch is, aangezien het ongetwijfeld zijn doel niet is.

Blijkbaar :D, maar ik gok ook meer op genetics. Je kan tot een bepaald bf% gaan om te zien hoe dun je taille echt is maar niet deadliften gaat daar echt niet zoveel aan bijdragen imo.

tja waar praten we over, dl moet je gewoon doen.
gemiddelde bodybuilder'er deadlift ten eerste niet zwaar, en niet vaak genoeg om een dikkere taille te ontwikkelen

24b3ngm.jpg

Terug
Naar boven