suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die marc fitt is echt een gayboy zeg jeez. ook niet veel massa alleen droog,zogenaamd inspirerend yeah right gewoon f**got
ook k*tmuziek eronder
Erger me er vooral aan dat elke nerd die 2jaar traint en waarsch al minstens wat clen achter de kiezen heeftmeteen een channel/facebookzoals ik al zei.. hij mag meer massa hebben maar hij is wel aesthetic.
muziek niet eens opgelet..
Erger me er vooral aan dat elke nerd die 2jaar traint en waarsch al minstens wat clen achter de kiezen heeftmeteen een channel/facebook
aan gaat maken over hun ‘ inspirerende‘ transformatie.

Omdat geweer en zwaard.
hoe bedoel je waarom
fuk jullie G, dit is de allergrootste eindbaas
![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fotos spreken toch voorzichzelf bro ofniet?

en met shirt zien ze er niet eens uit alsof ze liftenPff die clen-aesthetic figuurtjes schieten ook uit de grond,
als ze armen aanspannen is t 'aesthetic' maar er gebeurt niks, chest knalt er niet uit.
Rug lijkt ook niet bepaald getraind. Kenmerkende smalle taille.
Je hebt er nu 1001, alleen de gezichten lijken te verschillen. Geen individuele kwaliteiten en dus ook geen verschillen.
goed voorbeeld van pharma grade HG op high dose en veel tren..
hij lust er wel wat van

goed voorbeeld van pharma grade HG op high dose en veel tren..
hij lust er wel wat van
je vergeet dat antoine ook veel kennis heeft over gear, heeft nog evan en frank mcgrath achter zich staan voor infoHet werkt in ieder geval, zijn zat mensen die ook veel nemen er bij lange na niet zo bijstaan.