Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nog even breed ook.![]()
denk begin 20.
je kan wel al zien dat serge altijd de completere fysiek had (ook in zn prime), maar arnold was gewoon groter
Check ook het verschil in borst tss Serge en Arnold hier. Serge staat hier wel enorm voor op deze foto mijn inziens.

.Heb je dit ooit gezien?Nieuwsblad.
Bijlage bij het sportgedeelte, voor de rest wel interessant. Hij trap ongeveer even hard als degene met het wereldrecord. Kan ook perfect scoren in het donker. Qua sprint is hij mss 20 tiensten trager dan een pro maar dan wel weer sneller als je moet afwijken. Die 3% bf is natuurlijk bullshit. En ik blijf hem gay vinden maar je moet toegeven dat hij gewoon goed is in zijn sport.
Nieuwsblad.
Bijlage bij het sportgedeelte, voor de rest wel interessant. Hij trap ongeveer even hard als degene met het wereldrecord. Kan ook perfect scoren in het donker. Qua sprint is hij mss 20 tiensten trager dan een pro maar dan wel weer sneller als je moet afwijken. Die 3% bf is natuurlijk bullshit. En ik blijf hem gay vinden maar je moet toegeven dat hij gewoon goed is in zijn sport.
Check ook het verschil in borst tss Serge en Arnold hier. Serge staat hier wel enorm voor op deze foto mijn inziens.
Yup dat was het dus, maar dan in de krant
.
Alleen jammer dat ze daar dan 3% bf bijzetten, terwijl normaal iedereen die bezig is met sport weet dat dat nooit kan.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nieuwe pics Jeff Seid
mirin ****in hard