Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Hoe oud is Arnold daar?

sn668.jpg

denk begin 20.

je kan wel al zien dat serge altijd de completere fysiek had (ook in zn prime), maar arnold was gewoon groter

die bicep van arnold blijft altijd indrukwekkend, zie je niet vaak meer.

3% is onmogelijk

:roflol: 3% is echt gortdroog, sliced. Staat hij niet op.

Die foto is wel gay idd..

sn668.jpg

denk begin 20.

je kan wel al zien dat serge altijd de completere fysiek had (ook in zn prime), maar arnold was gewoon groter

Check ook het verschil in borst tss Serge en Arnold hier. Serge staat hier wel enorm voor op deze foto mijn inziens.

Welke krant was dat, Jonas?

Check ook het verschil in borst tss Serge en Arnold hier. Serge staat hier wel enorm voor op deze foto mijn inziens.

stond ie altijd al hoor, ook kwa conditionering was hij niet te evenaren..
maar alleen een fysiek maakt je geen n r1, vriendjes moet je ook hebben if you know what i mean ;)

Nieuwsblad :o.

Bijlage bij het sportgedeelte, voor de rest wel interessant. Hij trap ongeveer even hard als degene met het wereldrecord. Kan ook perfect scoren in het donker. Qua sprint is hij mss 20 tiensten trager dan een pro maar dan wel weer sneller als je moet afwijken. Die 3% bf is natuurlijk bullshit. En ik blijf hem gay vinden maar je moet toegeven dat hij gewoon goed is in zijn sport.

Bijlage bij het sportgedeelte, voor de rest wel interessant. Hij trap ongeveer even hard als degene met het wereldrecord. Kan ook perfect scoren in het donker. Qua sprint is hij mss 20 tiensten trager dan een pro maar dan wel weer sneller als je moet afwijken. Die 3% bf is natuurlijk bullshit. En ik blijf hem gay vinden maar je moet toegeven dat hij gewoon goed is in zijn sport.
Heb je dit ooit gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=wTfmhXiePHU

Daar is een filmpje over te vinden op youtube. Denk dat dit artikel zich op dat filmpje heeft gebaseerd. Is ook al ergens op dbb gepost geweest. In dat filmpje zeiden ze wel dat hij 3% minder bf heeft dan een topmodel, niet dat hij op 3% staat. Die journalist mag dus best wel eens zijn sportkennis ofwel zijn engels bijschaven.

Desondanks, ik zie hem ook geen dijen van 61cm hebben...

edit: denk dat het om het filmpje gaat dat arnodsi hier net boven mij heeft gepost.

Yup dat was het dus :D, maar dan in de krant :).

Alleen jammer dat ze daar dan 3% bf bijzetten, terwijl normaal iedereen die bezig is met sport weet dat dat nooit kan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nieuwe pics Jeff Seid

mirin ****in hard

• Like
Waarderingen: YOGI

Ik weet het niet, ik zie punten bij arnold die sterker zijn (de complete armen: onderarmen, biceps zowel als triceps) en punten bij serge die sterker zijn (vnl. de borst en schouders). Ze zijn gelijkwaardig aan elkaar imo.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 12:06 ----------

Yup dat was het dus :D, maar dan in de krant :).

Alleen jammer dat ze daar dan 3% bf bijzetten, terwijl normaal iedereen die bezig is met sport weet dat dat nooit kan.

Sportjournalisten zijn zelden zelf serieus met een sport bezig. Ze kijken er alleen graag naar.

Genetische elite

die laatste fotois echt fout

Terug
Naar boven