- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die Cutler zo mooier vind dan zijn wedstrijdfysiek? Eigenlijk niet alleen bij hem maar over het algemeen.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6m4vveHfS1rs4ej4o1_500.jpg
Zelf ik dwarfde 'm toen ik hem laatst in de snackbar tegen kwam (srs) en ik ben maar ~1,65m

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hou eens op met die f**got shit te posten hier. Is vervelend als je op je werk zit.
De mensen die constant doorgaan met dat ''alleen te behalen met creatine of whey shakies'' of ''natty haalbaar toch? haha'', die oh zo grappige originele grapjes...
Zijn nog erger dan de mensen die serieus vragen of iets naturel te behalen valt of niet.
De mensen die constant doorgaan met dat ''alleen te behalen met creatine of whey shakies'' of ''natty haalbaar toch? haha'', die oh zo grappige originele grapjes...
Zijn nog erger dan de mensen die serieus vragen of iets naturel te behalen valt of niet.
Je moet dit topic ook gewoon niet op je werk aanklikkenHou eens op met die f**got shit te posten hier. Is vervelend als je op je werk zit.

Zelf ik dwarfde 'm toen ik hem laatst in de snackbar tegen kwam (srs) en ik ben maar ~1,65m![]()
als je op werk zit hoor je niet op DBB te surfen.
werken, kreng.

Duidelijk natty, mist spierhardheid en volume, zo zag ik er na 1 jaar trainen uit

was dat net toen de wekker ging en jij wakker werd?![]()