MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ja snap je, misschien heeft hij wel Cell Tech ofzo gebruikt :trollface:

sn746.jpg
Serge in ze jonge jaren

cedric jemacNiddle... im mirin

Kan niet anders Ab, lekker lijf = lekker lijf. :heart:

Heeft je vriend ook zo'n lekker lijf nit?

zou je vreemdgaan als zoiets naar je toe gaan? en niet liegen :D

Kan niet anders Ab, lekker lijf = lekker lijf. :heart:
Wat vinden vrouwens van een squatreet bij een man? srs vraag
Sommige chicks die ik ken (17-18j) vinden het wel mooi, maar mijn moeder en zus (moeder 50fzo en zus 22) zagen vaak dat ik moet stoppen met benen trainen omdat ik een negerinnenreet krijg :(

Door het leeftijdsverschil weet ik het dus niet goed :dunno:

OT:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie billen zijn echt super. Vooral bij mannen. Er zijn echt veel te weinig mannen met mooie stevige billen. n*ger reet is weer wat anders.. Dat is overkill.
Maar een stel goede, stevige, ronde billen.. hmm..

Wat vinden vrouwens van een squatreet bij een man? srs vraag
Sommige chicks die ik ken (17-18j) vinden het wel mooi, maar mijn moeder en zus (moeder 50fzo en zus 22) zagen vaak dat ik moet stoppen met benen trainen omdat ik een negerinnenreet krijg :(

Door het leeftijdsverschil weet ik het dus niet goed :dunno:
Ben ook nieuwsgierig. Nitwit, kijk even bij mijn gallerij en dan mijn laatste foto, vind je zo'n kont mooi? Zo ja; dank je, zo nee; houd je mening voor je aub.

Ben ook nieuwsgierig. Nitwit, kijk even bij mijn gallerij en dan mijn laatste foto, vind je zo'n kont mooi? Zo ja; dank je, zo nee; houd je mening voor je aub.

jaaa..dat ja. Ronde billen.. :heart:

Echt he.. Zie je een lekker (boven)lijf lopen, loopt ie voorbij.. zie je de achterkant: :o Fail. Hangkont, geen kont, dikke kont. Laat maar....

Bij mij op de gym loopt een gozer rond..echt, die kont zou je zo kunnen inlijsten. Fiet fieuwwww

Mijn ego is weer gestreeld voor vandaag, dank daarvoor.

Terug
Naar boven