Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Vraag me nou af hoe naturel die wel niet is;

"As a Natural Bodybuilder, what are your opinions on Image / Performance enhancing drugs?

It doesn’t really concern me what other people are doing. I know why I do what I do, doesn’t matter what someone else does. If they think they need it, more power to them."

Natuurlijk lijkt het me stug dat iemand hier zo over liegt en al op zijn 17e begint met kuren, maar fysiek is bijna te mooi om waar te zijn als het naturel behaalt is.

Traint al vanaf zijn 12e en had toen al een goede basis, dusja 5 jaar trainen + epic genetics + atleettrainingen etc.

Jeff Seid is de nieuwe Zyzz?

Kan ik wel mee leven. De filmpjes die ik gezien heb, heeft ie zelfvertrouwen op een normaal niveau. Niet dat kapsones gedoe van Zyzz met z'n macho praatjes achter z'n webcam.

• Like
Waarderingen: Roth
Traint al vanaf zijn 12e en had toen al een goede basis, dusja 5 jaar trainen + epic genetics + atleettrainingen etc.

plus de drugs die hij erbij neemt. Maar ja iedereen die er verstand van heeft weet dat al en hoeft het zich dus niet af te vragen.
Ik geef hem groot gelijk als dat ervoor zorgt dat hij met de pro's mee kan draaien, of dat nou voor bodybuilding is of american football.

Het gaat hem niet om of het goed of slecht voor je is, maar om de mentaliteit van veel mensen op dit forum. Maar een middeltje nemen en je wordt wel bruin.

wat is er mis mee? je neemt toch ook gear om groter en sterker te worden..
waarom geen gear nemen om bruiner te worden? :rolleyes:

oh wait

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

andrey-skoromny-9.jpg

mehhhhh

Ik maak alleen duidelijk dat ik dat niet doe. Neem lekker wat je wilt om je doelen te bereiken. Als ik bruiner wil worden ga ik wel in de zon zitten. Als ik sterker wil worden blijf ik strikt eten en trainen zonder dat ik gelijk naar middelen grijp omdat ik per se voor mijn 25ste mijn ideale lichaam wil behalen.

Ik maak alleen duidelijk dat ik dat niet doe. Neem lekker wat je wilt om je doelen te bereiken. Als ik bruiner wil worden ga ik wel in de zon zitten. Als ik sterker wil worden blijf ik strikt eten en trainen zonder dat ik gelijk naar middelen grijp omdat ik per se voor mijn 25ste mijn ideale lichaam wil behalen.

respect;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe oud ben je nu?

Jeff Seid is de nieuwe Zyzz?

Kan ik wel mee leven. De filmpjes die ik gezien heb, heeft ie zelfvertrouwen op een normaal niveau. Niet dat kapsones gedoe van Zyzz met z'n macho praatjes achter z'n webcam.
+ jeff z'n fag-gehalte is een stuk lager.

spray tan... iig op wedstrijden. buiten zijn wedstrijden om is hij toch niet zo bruin? vind ik iig niet.

Jeff heeft minder sick c*nt gehalte, zyzz bracht de lolz

Jeff heeft wel een arrogante k*tkop

fag gehalte ligt alsnog best hoog

Terug
Naar boven