XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

siiiiick

natty my ass:roflol:

Heeft Rühl nou eigenlijk nooit goed gescoord op de mr. O alleen omdat zn triceps niet geweldig is? Hij lijkt verder de grootste massafreak en dat wilden ze toch zo graag een paar jaar geleden?

got delts?
2007FebruaryVol44Num2MarkusRuhlDenn.jpg

Laatst bewerkt:
haha scherp, was me nog niet eens opgevallen. Het enige wat is zie is idiote schouders en chest

Heeft Rühl nou eigenlijk nooit goed gescoord op de mr. O alleen omdat zn triceps niet geweldig is? Hij lijkt verder de grootste massafreak en dat wilden ze toch zo graag een paar jaar geleden?

got delts?
2007FebruaryVol44Num2MarkusRuhlDenn.jpg

Ruhl was uit verhouding, daarnaast conditioning slecht en de spieren zagen er ontzettend slap uit. Zelfs de jury kan hem dan niet hoog plaatsen. Snap niet waarom Ruhl als ideaal fysiek wordt gezien trouwens

Natty haalbaar toch :)? Streef

Ruhl was uit verhouding, daarnaast conditioning slecht en de spieren zagen er ontzettend slap uit. Zelfs de jury kan hem dan niet hoog plaatsen. Snap niet waarom Ruhl als ideaal fysiek wordt gezien trouwens

stond anders aardig hard op de Night of the Champions 2002...en tis zeker niet mijn ideaal fysiek ;)

Normaal gesproken ben ik echt geen hater, nooit eigenlijk, maar vind het maar een beetje triest. Die jeff legt oefeningen uit maar doet zelf 75% met een foute uitvoering, ook qua eten papt die maar wat aan heb ik het gevoel. Als je 9 days out bent en nog steeds niks weegt. Neemt niet weg dat ik graag zijn lichaam zou willen hebben.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

geweldig fysiek

Niet slechtman . /\ :)

Terug
Naar boven