Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Killy + diaephi =
wolverine.gif

Merk je veel van gewichtsverlies tijdens het vasten?

Komen er ook nog goede fysieke voorbij ? ;)

Mijn gehele lichting (kms) werd na een paar maanden wegbezuinigd :(

en jij blijft dat geloven :roflol:.

Als er weinig geld in een bedrijf is en je hebt maar enkelen nodig, verzin je zo'n excuus om een hele hoop weg te krijgen, en dan geef je een contract(met een eventuele NDA) aan degenen die het wel waard waren.

Zo blijft de publieke opinie goed("er is geen geld voor" is dé uitvlucht per uitstek op het moment, erg plausibel), de afgedankten hun ego bewaard, en hou je de beste aan je bedrijf verbonden.

Gebeurt zo bij de meeste overheidsinstellingen waar je eerst een proefperiode nodig hebt om te zien hoe goed/bekwaam iemand is ipv credentials. Zoals bij net afgestudeerden.

Laatst bewerkt:
No homo

Deniz Duygulu

en jij blijft dat geloven :roflol:.

Als er weinig geld in een bedrijf is en je hebt maar enkelen nodig, verzin je zo'n excuus om een hele hoop weg te krijgen, en dan geef je een contract(met een eventuele NDA) aan degenen die het wel waard waren.

Zo blijft de publieke opinie goed("er is geen geld voor" is dé uitvlucht per uitstek op het moment, erg plausibel), de afgedankten hun ego bewaard, en hou je de beste aan je bedrijf verbonden.

Gebeurt zo bij de meeste overheidsinstellingen waar je eerst een proefperiode nodig hebt om te zien hoe goed/bekwaam iemand is ipv credentials. Zoals bij net afgestudeerden.

Ben jij kader lid of ken jij die?
Denk het niet anders lul je niet van die onzin.

Mijn oom bijvoorbeeld zit bij de opleiding en selectie van het kct, hij heeft ook hele goede jongens moeten afwijzen die hij graag had willen hebben.

De bezuinigingen gingen echt om de cijfers, ze moesten zoveel man kwijt.
Als je net in de opleiding zit heb je nog niet een officier die een hand boven je hoofd kan houden, je bent daarom een heel makkelijk doelwit.

Ze gooide gewoon de mensen er uit die ze met de minste problemen er uit konden werken.
Mijn huisgenoot had zijn officiers opleiding af, zat al 1.5 in de vliegeniersopleiding.
Hij zat net in de wacht klik om naar amerika, dus geen hand boven zijn hoofd en ook hoppa er uit.

Het ging daar gewoon om cijfertjes, ergens in den haag heeft een ambtenaar met natte vinger werk bepaalt hoeveel er weg moesten.

wait waarom las ik dat genxxl dit poste?

Laatst bewerkt:
dAmmm alemaal brede fotos hıer :p sommige vind ik gewoon echt te overdreve maarjah dat is ieder zijn mening en natuurlek kan da ni ze onmogelijk maarjah heb veel respect voor die mannen : Mijn droomlichaam is zo eentje te hebben als bv gokhan saki (JAH MENSEN lag maar eens ) OF NATUURLİJK ALİSTAİR uBBEREEEM :P

dAmmm alemaal brede fotos hıer :p sommige vind ik gewoon echt te overdreve maarjah dat is ieder zijn mening en natuurlek kan da ni ze onmogelijk maarjah heb veel respect voor die mannen : Mijn droomlichaam is zo eentje te hebben als bv gokhan saki (JAH MENSEN lag maar eens ) OF NATUURLİJK ALİSTAİR uBBEREEEM :P

:roflol:

not sure if belg

wait waarom las ik dat genxxl dit poste?
:roflol: vond het al vreemd dat je Killy in de derde persoon gebruikte.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 14:20 ----------

970b.jpg

Terug
Naar boven