Moet je nagaan als wij samen kinderen krijgen..... Wow!
Krijg je zoiets?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je nagaan als wij samen kinderen krijgen..... Wow!

Huh?
zn shoulders zijn zo buff dat er gewoon een negerkop uit groeit.

Als dat 5 jaar trainen is, zou ik maar eens wat harder je best gaan doen !![]()
Van de 2jaar trainen (1 jaar voor defensie dus heel veel cardio) train ik nog maar 1 jaar + wat maanden serieus.
Van de 2jaar trainen (1 jaar voor defensie dus heel veel cardio) train ik nog maar 1 jaar + wat maanden serieus.

Mijn gehele lichting (kms) werd na een paar maanden wegbezuinigd![]()
.en jij blijft dat geloven.
Als er weinig geld in een bedrijf is en je hebt maar enkelen nodig, verzin je zo'n excuus om een hele hoop weg te krijgen, en dan geef je een contract(met een eventuele NDA) aan degenen die het wel waard waren.
Zo blijft de publieke opinie goed("er is geen geld voor" is dé uitvlucht per uitstek op het moment, erg plausibel), de afgedankten hun ego bewaard, en hou je de beste aan je bedrijf verbonden.
Gebeurt zo bij de meeste overheidsinstellingen waar je eerst een proefperiode nodig hebt om te zien hoe goed/bekwaam iemand is ipv credentials. Zoals bij net afgestudeerden.
sommige vind ik gewoon echt te overdreve maarjah dat is ieder zijn mening en natuurlek kan da ni ze onmogelijk maarjah heb veel respect voor die mannen : Mijn droomlichaam is zo eentje te hebben als bv gokhan saki (JAH MENSEN lag maar eens ) OF NATUURLİJK ALİSTAİR uBBEREEEM 
dAmmm alemaal brede fotos hıersommige vind ik gewoon echt te overdreve maarjah dat is ieder zijn mening en natuurlek kan da ni ze onmogelijk maarjah heb veel respect voor die mannen : Mijn droomlichaam is zo eentje te hebben als bv gokhan saki (JAH MENSEN lag maar eens ) OF NATUURLİJK ALİSTAİR uBBEREEEM
![]()

vond het al vreemd dat je Killy in de derde persoon gebruikte.dAmmm alemaal brede fotos hıersommige vind ik gewoon echt te overdreve maarjah dat is ieder zijn mening en natuurlek kan da ni ze onmogelijk maarjah heb veel respect voor die mannen : Mijn droomlichaam is zo eentje te hebben als bv gokhan saki (JAH MENSEN lag maar eens ) OF NATUURLİJK ALİSTAİR uBBEREEEM
![]()
Zal wel een Marokkaan zijn