- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een andere nationaliteit en woont waarschijnlijk in Borgerokko
neen hoor laat staan moest ik een marokaan zijn en ik wil een lıchaam van een turk ? thahahahaha klopt niet hoor
voor duideleikheid ik ben een belg jullie zekers hollanders ?
ps doe nekeer is niet zo lullig
nee, ben zelf belg. Je schrijfstijl is alleen wat apart 
niet iedereen is jouw broertje en heeft jouw schrijfstijl eh :d hahahah
domme opmerkingen dat je hebt en idd ik lees het zelf schrijf fouten . maar dat komt omdat ik eenmaal rap tijp
gtfo man
wtf no lifer
geen leerkracht kunnen worden ermee op dit forum lope zijke naar spellings fouten ? hahahagtfo man
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 15:03 ----------
OT:
lol epic, hoeveel fouten kan je maken in 2-3 zinnen.gast word leerkracht nederlands daar zou je u brood mee kunnen verdienen ****wtf no lifer
geen leerkracht kunnen worden ermee op dit forum lope zijke naar spellings fouten ? hahaha
zijke.gast word leerkracht nederlands daar zou je u brood mee kunnen verdienen ****wtf no lifer
geen leerkracht kunnen worden ermee op dit forum lope zijke naar spellings fouten ? hahaha
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 14:05 ----------
kende da HARD ZEN en INcaseren

gast word leerkracht nederlands daar zou je u brood mee kunnen verdienen ****wtf no lifer
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 14:05 ----------
kende da HARD ZEN en INcaseren