AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Verschl is dat ze bij natural bonden wel testen

jullie altijd met je natty haalbaar of niet. doen amper een paar jaar deze sport, nog nooit van hun leven ooit iets van een wedstrijd gedaan of ambities ervoor gehad. en dan komen ze met hun wijze ervaring vertellen wat wel en niet natty haalbaar is. jullie maken me aan het lachen.

nee tymen, die kerel is alles behalve natty je zult zien eind dit jaar hoe moeilijk het is om uberhaubt in de buurt te komen van zo'n laag bf etc. - alleen echte freaks kunnen zulke hardheid hanteren en daar zijn er weinig van!

nee tymen, die kerel is alles behalve natty je zult zien eind dit jaar hoe moeilijk het is om uberhaubt in de buurt te komen van zo'n laag bf etc. - alleen echte freaks kunnen zulke hardheid hanteren en daar zijn er weinig van!

http://www.brianwhitacre.net/
kijk zijn site maar eens door. ik geloof echt wel dat hij nog natty is.
waarom zou hij niet een van die freaks kunnen zijn?!

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 13:28 ----------

hij zit al sinds 2006 in de WNBF, ik neem aan dat daar gecontroleerd word, dus hij heeft de afgelopen 6 jaar sowieso niet kunnen kuren. en als je bekijkt hoe zijn fysiek vanaf 2003 tot 2006 is geëvalueerd dan kan je toch niet zeggen dat daar iets van aas is ingegaan.

Leuk klote topic is dit geworden 1 pic en dan 2 pagina's gejank over wel of niet natty.Who gives a ****

Leuk klote topic is dit geworden 1 pic en dan 2 pagina's gejank over wel of niet natty.Who gives a ****

Er is inderdaad te veel gejank over natty. Maar "who gives a ****"... Ik vind het logisch dat mensen willen weten of hun droomlichaam al dan niet haalbaar is op een natuurlijke manier.

Er is inderdaad te veel gejank over natty. Maar "who gives a ****"... Ik vind het logisch dat mensen willen weten of hun droomlichaam al dan niet haalbaar is op een natuurlijke manier.

De beste tip is ga eerst een x aantal jaar trainen en dan pas druk maken over wat kan.9 van de 10 willen iets was niet natty haalbaar is.;)

Wat lopen jullie te haten, sowieso een beter fysiek dan de meeste hier :roflol:

Als hij een foto topic had geopend, liep iedereen te vragen naar zijn training/voedingsschema.

Ik loop ook te b**chen, maar zie er wel 10 keer beter uit dan die koekwous

• Like
Waarderingen: Obee
brb vanaf nu kuren tot ik 23 ben dan paar maanden stoppen en naturel wedstrijd meedoen

as natty as hoody

zwf2h3.png

En je benen?

Wat lopen jullie te haten, sowieso een beter fysiek dan de meeste hier :roflol:

Als hij een foto topic had geopend, liep iedereen te vragen naar zijn training/voedingsschema.

idd helemaal niet onaardig. snap niet hoe die gasten zo droog raken

En glutes?

Terug
Naar boven