AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ik had ook realist kunnen heten maar die naam was al bezet

media_xl_3986931.jpg

buffe gayposition n*gers zijnuh spekkuh voor dirupo zijnuh sossenbekkuh.

wat is die killy toch een homootje :roflol: valt het niemand op dat hij altijd bijna geobsedeerd over een of andere man praat, is het niet die ibo pipo dan is het wel een andere gespierde vent. Gatver xD

Nee disgusted :P gatver je zal hier maar op het forum zitten wetende dat er een viespeuk is die foto's van jou in enkel een string op z'n telefoon heeft staan.

Serieus denk daar eens goed over na, kom uit de kast man. Of wordt je moslimbroeder dan boos, want is vies he gays. Oh man :roflol:

lol dude, volgens mij heb je echt problemen met je geaardheid?

wat is die killy toch een homootje :roflol: valt het niemand op dat hij altijd bijna geobsedeerd over een of andere man praat, is het niet die ibo pipo dan is het wel een andere gespierde vent. Gatver xD

Ja over mij ook, en ben niet eens gespierd, bah

Nee disgusted :P gatver je zal hier maar op het forum zitten wetende dat er een viespeuk is die foto's van jou in enkel een string op z'n telefoon heeft staan.

Serieus denk daar eens goed over na, kom uit de kast man. Of wordt je moslimbroeder dan boos, want is vies he gays. Oh man :roflol:

:roflol:
Je weet dat je zojuist heel bodybuilding gay zit te noemen hé, mong**l.

Ja over mij ook, en ben niet eens gespierd, bah

;)

Trouwens ook wel typisch dat hij mij gay noemt omdat ik foto's van mannen heb in een topic waar alleen maar mannen in ondergoed worden gepost....

uploadfromtaptalk1345109950606.jpg

Terug
Naar boven