Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had ook realist kunnen heten maar die naam was al bezet

Lulz, in die tijd niet nee. Kan nu toch geshopt zijn.Een foto van Arnold kan niet eens gesoept zijn, in die tijd hadden ze geen een photoshop.

als ik 10 karmapunten krijg laat ik me billen zien (srs)
wat is die killy toch een homootjevalt het niemand op dat hij altijd bijna geobsedeerd over een of andere man praat, is het niet die ibo pipo dan is het wel een andere gespierde vent. Gatver xD
you mad brah?wat is die killy toch een homootjevalt het niemand op dat hij altijd bijna geobsedeerd over een of andere man praat, is het niet die ibo pipo dan is het wel een andere gespierde vent. Gatver xD
wat is die killy toch een homootje valt het niemand op dat hij altijd bijna geobsedeerd over een of andere man praat, is het niet die ibo pipo dan is het wel een andere gespierde vent. Gatver xD

Nee disgustedgatver je zal hier maar op het forum zitten wetende dat er een viespeuk is die foto's van jou in enkel een string op z'n telefoon heeft staan.
Serieus denk daar eens goed over na, kom uit de kast man. Of wordt je moslimbroeder dan boos, want is vies he gays. Oh man![]()

Trouwens ook wel typisch dat hij mij gay noemt omdat ik foto's van mannen heb in een topic waar alleen maar mannen in ondergoed worden gepost....

Valt me tegen dat je geen fotos van mij in onderbroek heb op je mobiel![]()