XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Je moet eens opletten, op 3 minuten gaat hij naar z'n supplementenkast en doet hij ineens verschrikt de kastdeur iets meer toe zodat we niet zien wat er in die kast zit. Wat zou dat toch zijn?:D

hij wil daar zn HOT-ROX extreme ff showen..en zo in 1x tevoor schijnen halen..."spanning" opbouwen..lijkt me duidelijk

Mij lijkt het eerder dat daar z'n snoepjes staan.

JE LIEGT VERDOMME!!!! Stan is natural!!!!! :D

Uiteraard!

had eerder gedacht dat iedereen hier zo een figuur zou willen hebben :

20070909%20Bodensee%20Tri%20Challenge%20046%20Probleme%20auf%20Marathon.jpg

Zo'n jasje moet ik iig ook hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

layne norton

ik vraag me soms wel af waar die hardlopers de krachtvandaan halen om voort zo intensief te sporten, als je ziet hoe mager sommige zijn, bv Veerle Dejaeghere, niet echt van de kleinsten voor een vrouw, en woog in haar toppreriode amper 42kg

ik denk dat ze toen 42kg woog voor een lengte van 1m67 of zo

Moet geil zijn om zoiets te nken.

Als je het leuk vind om een geraamte te penetreren. lekker schuren langs der bekken.

ik vraag me soms wel af waar die hardlopers de krachtvandaan halen om voort zo intensief te sporten, als je ziet hoe mager sommige zijn, bv Veerle Dejaeghere, niet echt van de kleinsten voor een vrouw, en woog in haar toppreriode amper 42kg

hardlopen = aerobe oefening

kwestie van goed ontwikkelde longen.

Tommy Jeffers
Wel redelijk te doen naturel..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.780
''Plaats hier een foto van het lichaam dat jij voor ogen hebt.''

Ik zie nergens staan dat het realistisch moet zijn?

Ja, je hebt gelijk:rolleyes:

Als ik zeg dat je moeder een h**r is, dan zie je ook niet staan dat ze tig pikken in haar k*t krijgt, maar dat wordt wel indirect gezegd:rolleyes:

Terug
Naar boven