MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Een ideaal hoeft niet haalbaar te zijn.

Uit de eerste post:
"Plaats hier een foto van het lichaam dat jij voor ogen hebt."

in die zin toch wel een beetje eh. Oorspronkelijk was deze topic bedoeld om een lichaam te posten dat je als doel had...maar ondertussen zijn er al cutlers enzo gepaseerd dusjah :rolleyes:

This is the way !!
Hardcore BAAJBIEE

2m457ip.jpg

Hét voorbeeld :D

Frank Mcgrath is idd wel bruut.. alleen zal ik dat nooit redden aangezien ik naturel wil blijven :p

dat is zo'n beetje de fysiek van tattootommy, al is tommy wel al groter

tommy heeft volgens mij ngo wel iets meer vet dacht ik.. nu ngo teminste :p maar toch.. t ziet er wel vet uit

luci thai ziet er anders uit
200px-Lucy_Thai_DSC_1597.jpg

Vin Diesel redelijk goed maar volgens mij iets te hoog in vet%

Tommy is groter dan een ifbb pro?

ja, ik weet wel, is moeilijk te vergelijken ook, zoals hier gezegd tommy heeft nog iets teveel vet, en zijn foto'sd zijn steeds van heel dichtbij, scheelt ook, je zou beide fysieken moeten samen zien in real, maar ik wou enkel zeggen, beetje zelfde genre fysiek

ja, ik weet wel, is moeilijk te vergelijken ook, zoals hier gezegd tommy heeft nog iets teveel vet, en zijn foto'sd zijn steeds van heel dichtbij, scheelt ook, je zou beide fysieken moeten samen zien in real, maar ik wou enkel zeggen, beetje zelfde genre fysiek

Ja... juist... Allen tommy heeft nogal wat kilo's minder aan massa.

ja, sorry mannen, ik ben nog een beetje onervaren in dit wereldje, dus ken er nog niet zoveel van, maar idd als je het vergelijkt is tommy goed op weg een grote fysiek te worden, hopelijk krijgt hij niet teveel gevolgen van de riskante manier waarop hij het gedaan heeft

tijd om een bril te kopen frankie. Niemand op deze site komt in de buurt van McGrath :roflol:

Terug
Naar boven