Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

BaerelleJonas heb jij niet al een beetje zo'n fysiek lol? (no homer)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Good enough for me:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 18:19 ----------

BaerelleJonas heb jij niet al een beetje zo'n fysiek lol? (no homer)

Ziet zelf niet in dat hij er zelf beter bijstaat lol.

Hehe thx guys :o. Zou het eigenlijk niet weten, is nogal moeilijk om jezelf te beoordelen. Denk dat hij toch nog wel een stukje buffer is. Goeie streef voor mij dat wel :).

Wie en hoeveel tijd zit hier tussen?
Chris Evans heeft wel dikke streeffysiek als captain america imo.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 18:13 ----------

tumblr_m5795cVi0g1roh2q4o1_1280.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fuaaark, would husband (no homo)
Jup zat ik ook te denken toen ik die film voor het eerst zag. Maar op foto's ziet het er al anders uit. Hou er rekening mee dat dit beeld sterk bedriegt. En idd moeilijk om jezelf te beoordelen, maar moest jij irl naast die kerel staan, weinig verschil hoor ;)
Behalve chest, die is nogal uit proportie bij die acteur. And also: hij is zijn massa waarschijnlijk alweer kwijt.

Dan vind ik die gozer van Thor wel beter fysiek hebben.

In Hollywood groeien ze als onkruid binnen 3-6 maanden.
Zullen ze nou echt allemaal liegen over aas?

als ik even ga cutten heb ik dat fysiek ook:trollface::trollfacex:

Duh, denk je echt dat ze buff worden van die yoga-achtige troep die ze je laten denken dat ze doen :roflol:

De training van thor was ouderwets bodybuilden dus geen yoga achtige snizzle.
Ik vraag mij gewoon af wat hun zo hard laat groeien. Is het hoofdzakelijk de aas, de perfecte voeding, of toch een beter trainings schema met behulp van de personal trainer.
Haalt aas echt zoveel uit?

Ik vraag mij gewoon af wat hun zo hard laat groeien. Is het hoofdzakelijk de aas, de perfecte voeding, of toch een beter trainings schema met behulp van de personal trainer.

Heb echt geen zin om weer die AAS discussie uit te lokken maar ja aas haalt echt zoveel uit , als ze het zouden gebruiken. Kan je in 3 maand echt van ontploffen als je het goed doet. Het gaat even snel weer weg maar ze staan wel buff voor hun film op dat moment. Ik wil niet alle hollywood gasten over dezelfde kam scheren. Denk aan een Mark Wahlberg die al altijd keihard traint, idem voor Will Smith dacht ik.

En idd Thor heeft ook een best bruut fysiek maar ik vond Captain America toch nog wat beter buiten de legs dan ( mochten nog wel wat groter ) kerel had ook echt een serieuze rug in die films ook en het blijft wel gewoon atlethisch imo.

wat denk jezelf? ik eet en train al goed 2.5 jaar en zie er niet zo uit

in before waterpoloer genetics

allemaal ilussie, buiten de set zal het flink tegenvallen

allemaal ilussie, buiten de set zal het flink tegenvallen
klopt , het zijn ook acteurs volgens mij boeit ze niet eens dat ze massa verliezen , ze kunnen het toch zo weer krijgen.

Wie wilt nou elke daga aan zijn kcals komen door clean te eten ? alleen wij bbers en ze pompen ook zeker weten tussen sets door net als hoe er bij een bber wedstrijd dat gebeurd als ze de podium op moeten

Heb echt geen zin om weer die AAS discussie uit te lokken maar ja aas haalt echt zoveel uit , als ze het zouden gebruiken. Kan je in 3 maand echt van ontploffen als je het goed doet. Het gaat even snel weer weg maar ze staan wel buff voor hun film op dat moment. Ik wil niet alle hollywood gasten over dezelfde kam scheren. Denk aan een Mark Wahlberg die al altijd keihard traint, idem voor Will Smith dacht ik.

En idd Thor heeft ook een best bruut fysiek maar ik vond Captain America toch nog wat beter buiten de legs dan ( mochten nog wel wat groter ) kerel had ook echt een serieuze rug in die films ook en het blijft wel gewoon atlethisch imo.

Blijf er ook bij, zet jullie irl rug aan rug en je zou nog eens durven verschieten :)

Terug
Naar boven