AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

In Hollywood hebben ze volgens mij vaak een half jaar ter voorbereiding. Ze hebben dan de beschikking over een personal trainer die alles voor ze uitkient. Dus slaap, eten, supplementen en training is allemaal perfect geregeld. In een half jaar en met een perfect protocol kun je veel doen hoor. Het is niet alsof ze allemaal een belachelijke transformatie hebben ondergaan als je kijkt naar de vergelijkingspics op de vorige pagina. Voor de extremere resultaten zullen er misschien wel kuurtjes gebruikt worden, ik geloof ook dat ik ooit op discovery een programma gezien heb waar ze een paar Beverly Hills PT's opgepakt hadden i.v.m. bezit van AAS.

Velen van ons hebben een baan, studie en allerlei randzaken waar we ons mee bezig houden. Als jij dag in dag uit 10 uur slaap krijgt, perfecte voeding, een PT die je drillt om tot het maximum te gaan dan kan je denk ik echt veel verder komen.

Bekijk het is vanaf de andere kant, waarom niet wat juice erbij? Die trainer regelt het, prikt je waarschijnlijk, uiteindelijke effect is groter/mooier/beter en het kost je daardoor minder tijd. Ik zal niet zeggen het kost je minder moeite want dat is niet zo. Side effects zijn slim to none, kosten zullen ook het probleem niet zijn. Het is niet alsof die acteurs een morele barriere hebben dat ze naturel willen blijven zoals de meeste lurkers hier in dit topic.

• Like
Waarderingen: Cyc
Bekijk het is vanaf de andere kant, waarom niet wat juice erbij? Die trainer regelt het, prikt je waarschijnlijk, uiteindelijke effect is groter/mooier/beter en het kost je daardoor minder tijd. Ik zal niet zeggen het kost je minder moeite want dat is niet zo. Side effects zijn slim to none, kosten zullen ook het probleem niet zijn. Het is niet alsof die acteurs een morele barriere hebben dat ze naturel willen blijven zoals de meeste lurkers hier in dit topic.

Helemaal gelijk. Je bent gek als je denkt dat al die buffe acteurs niks nemen. Waarom zouden ze ook in godsnaam natural blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb toch liever een beetje een bescheiden lichaam, niet te groot maar toch mooi en atletische. Zoals Jean-claude van Damme in de jaren 90! Mag misschien nog iets meer borst spier bij komen maar zo is die perfect.
Jean-Claude_Van_Damme3.jpg

Dat hele gedoe van ''oh mijn god, anabole!!'' wordt ook zo irritant.

Las laatst een uitgebreid verslag waarin verschillende drugs e.d. met elkaar werden vergeleken en hun invloed op het menselijk lichaam. Dingen als alcohol en sigaretten kwamen een stuk ongezonder uit de test dan AAS.
En hoeveel mensen (en acteurs) roken en drinken er regelmatig?

Juist, dus ik zou er niet van staan te kijken als ze wat AAS gebruikt hebben. + de flinke nullen die ze op een bankrekening krijgen na de film (dus ook de kosten ivm AAS hebben ze geen last van) + zullen ze heus wel prof's rond zich hebben die hun kunnen voorzien van alle AAS info die ze nodig hebben.

Nooit verwacht dat op een BB forum zo raar tegen AAS wordt aangekeken. Sommige denken ook echt werkelijk dat de kilo's er op een magische wijze bij vliegen zodra je een spuit in je reet zet. En dat je dan vervolgens nog maar 5 jaar te leven hebt omdat je AAS gebruikt hebt.

Mike chang all the way ;D Geen bodybuilder maar toch een women magnet

Las laatst een uitgebreid verslag waarin verschillende drugs e.d. met elkaar werden vergeleken en hun invloed op het menselijk lichaam. Dingen als alcohol en sigaretten kwamen een stuk ongezonder uit de test dan AAS.

Juist, dus ik zou er niet van staan te kijken als ze wat AAS gebruikt hebben. + de flinke nullen die ze op een bankrekening krijgen na de film (dus ook de kosten ivm AAS hebben ze geen last van) + zullen ze heus wel prof's rond zich hebben die hun kunnen voorzien van alle AAS info die ze nodig hebben.

Nooit verwacht dat op een BB forum zo raar tegen AAS wordt aangekeken. Sommige denken ook echt werkelijk dat de kilo's er op een magische wijze bij vliegen zodra je een spuit in je reet zet. En dat je dan vervolgens nog maar 5 jaar te leven hebt omdat je AAS gebruikt hebt.

+100

wat een gezeik altijd

anabolen billie's

anabolen poloërs

Je voelt je aangesproken?

Jij gebruikt overduidelijk:D

uiteindelijke effect is groter/mooier/beter en het kost je daardoor minder tijd. Ik zal niet zeggen het kost je minder moeite want dat is niet zo.

Zelfde moeite (fysiek), meer en sneller zichtbaar resultaat. Dat betekent dus gewoon mentaal een stuk minder moeite.

Terug
Naar boven