Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
In Hollywood hebben ze volgens mij vaak een half jaar ter voorbereiding. Ze hebben dan de beschikking over een personal trainer die alles voor ze uitkient. Dus slaap, eten, supplementen en training is allemaal perfect geregeld. In een half jaar en met een perfect protocol kun je veel doen hoor. Het is niet alsof ze allemaal een belachelijke transformatie hebben ondergaan als je kijkt naar de vergelijkingspics op de vorige pagina. Voor de extremere resultaten zullen er misschien wel kuurtjes gebruikt worden, ik geloof ook dat ik ooit op discovery een programma gezien heb waar ze een paar Beverly Hills PT's opgepakt hadden i.v.m. bezit van AAS.
Velen van ons hebben een baan, studie en allerlei randzaken waar we ons mee bezig houden. Als jij dag in dag uit 10 uur slaap krijgt, perfecte voeding, een PT die je drillt om tot het maximum te gaan dan kan je denk ik echt veel verder komen.
Velen van ons hebben een baan, studie en allerlei randzaken waar we ons mee bezig houden. Als jij dag in dag uit 10 uur slaap krijgt, perfecte voeding, een PT die je drillt om tot het maximum te gaan dan kan je denk ik echt veel verder komen.