Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Jezus wat een dom gezwets

Sorry maar wordt zo moe van al die domme bimbo's die denken dat ze het wel ff aan zal komen waaien.

Laat jouw monsterlichaam eens zien dan wat je naturel bereikt hebt.
tumblr_ma7gzlrQOo1ru1higo2_1280.jpg

als je hiervoor moet kuren dan heb je wel echt slechte genen denk ik

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 21:26 ----------

wat waren de stats?

Ik spreek je over een paar jaar wel als je die spuit in je reet gejast hebt en nog steeds niet dit fysiek hebt behaald.

99% is gekuurd, die kerel is ook echt niet natty met dat bf en massa

99% is gekuurd, die kerel is ook echt niet natty met dat bf en massa

Het is te doen, of hij het is valt natuurlijk niet te zeggen.
Natuurlijk zal z'n lengte ook heel belangrijk zijn, ik bedoel maar zo'n kleine als ik zal eerder opvullen dan een reus van 2 meter+ o.i.d. ;).
Voor de duidelijkheid deze ging over die kerel met z'n borgbroekje

mooi hoe iedereen altijd roept dat het te doen is maar niemand het (naturel) heeft behaalt

prove me wrong bishes en niet over 4 jaar want dan ben je allang gestopt met bb

Een top fysiek, en niet zo makkelijk haalbaar dan sommige wel denken.
De opmerking omtrent de abs vind ik ook best grappig :)

Inderdaad zeer net fysiek, precies genoeg massa/droogheid en mooie aanhechtingen. Hoeveelheid massa valt denk ik wel naturel te halen, alleen daarbij zo droog staan is lastig.

altijd grappig hoe mensen in dit topic over fysieken zeggen dat dat makkelijk natty te doen is. terwijl iemand hier op het forum met een fysiek wat in de buurt zou komen uitgemaakt word voor juicer.
beetje tegenstrijdig;)

wat die kerel heeft haal je zeer zeker niet zomaar natty. Ja misschien met 15 jaar trainen.

altijd grappig hoe mensen in dit topic over fysieken zeggen dat dat makkelijk natty te doen is. terwijl iemand hier op het forum met een fysiek wat in de buurt zou komen uitgemaakt word voor juicer.
beetje tegenstrijdig;)

wat die kerel heeft haal je zeer zeker niet zomaar natty. Ja misschien met 15 jaar trainen.

Ik bedoel wel dat het natty mogelijk is maar niet even 1 2 3 .
Daar zitten dan jaren van trainen dadication en ook wel wat geluk met je genen bij elkaar in 1 pakket :)

Sooo heee

zou die aan voetbal doen?

Terug
Naar boven