MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

2mfccya.png

o, die moest ik posten?

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 19:00 ----------

jaaaa daar ga jij natty makkelijk over heen

ik train pas 8 maanden
en ik zei alleen dat het wel natty haalbaar lijkt dus je kan wel leuk pics gaan posten maar daar kom je niet veel mee verder ;)

2mfccya.png

o, die moest ik posten?

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 19:00 ----------

jaaaa daar ga jij natty makkelijk over heen

Wel stevige vooruitgang na 8 maanden. Denk sowieso dat danny1994 wel hard en lang zal mogen knokken om de fysiek die hij bestempeld als makkelijk haalbaar tenzij slechte genen, te mogen halen zonder juice.

Ik vraag me ook af als je 5 jaar strict eet en goed traint en dit niet behaald wat er dan mis is, als je test laag is is dan zon fysiek niet natty haalbaar voor een persoon?

Ik vraag me ook af als je 5 jaar strict eet en goed traint en dit niet behaald wat er dan mis is, als je test laag is is dan zon fysiek niet natty haalbaar voor een persoon?

Dan heb je niet hard genoeg getraind kleine vader. De 5 jaar daarop beter je best doen.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 19:29 ----------

ditis jou progressie na 2 jaar
en je komt haten op mij terwijl ik 8 maanden train?
srs ?
http://i821.photobucket.com/albums/zz131/Maesse/BB/Borst_DBB.jpg?t=1281192969

Mijn progressie na 2 jaar? Waar haal je dat vandaan? Dat is een foto van mijn eerste trainingsjaar.

Dan heb je niet hard genoeg getraind kleine vader. De 5 jaar daarop beter je best doen.
Als je elke keer tot failure lift , goed rust en traint en het nog steeds niet kunt behalen bedoel ik roth (als voorbeeld) Had ergens gelezen dat je testosterone ervoor zorgt hoe groot je max kan worden weet niet of het exact waar is vandaar mijn vraag, heb zelf 2 keer mijn bloed laten testen en kwam wat lage test uit, ben wel hard gegroeit als ik mn begin pics met elkaar vergelijk

Je traint al 8 maanden en komt niet eens in zijn buurt qua fysiek, hoe is dat ''makkelijk natty haalbaar'' daniel1994? Om een vergelijking te maken moet je nog 4-5 jaar trainen, lekker makkelijk haalbaar :roflol:

6r0whs.gif

^^

Je traint al 8 maanden en komt niet eens in zijn buurt qua fysiek, hoe is dat ''makkelijk natty haalbaar'' daniel1994? Om een vergelijking te maken moet je nog 4-5 jaar trainen, lekker makkelijk haalbaar :roflol:

ik zei dat het wss wel natty haal baar is, dus ik zie geen link met iets in de richting van ''makkelijk'' haalbaar

Ah, kijk aan. Vergeten één weg te halen. Ik waardeer het dat je de moeite doet om het op te zoeken. Blijkbaar is lezen niet echt je sterkste punt, tenzij je het heel letterlijk neemt en mijn eerste jaar dat ik een gym abbonoment had meerekent als trainingsjaar.

Ik trainde daar overigens 9 maanden met een serieus voedingsschema, was gewoon een skinny fat ****. Net als jij een skinny phaggot bent, wil je zeggen van niet? Dat boeit me verder niets, ik heb ook helemaal niet gezegd dat je een slecht resultaat geboekt hebt voor je trainingstijd of wat dan ook. Het mooie aan deze sport is dat je het voor jezelf doet. Je komt alleen over als een complete randebiel als je er zelf bijloopt als een ondervoede afrikaan en dergelijke topfysieken omschrijft als makkelijk te halen.

Zie overigens ook niet in wat je met de foto wil bewijzen. Verschil tussen jou en mij is dat ik ondertussen al vier keer zo groot als jou ben en dat jij het überhaupt nog maar eens moet zien te behalen. Maakt mij het uit of je er 6 maanden, 2 jaar of 10 jaar over doet. Zou het dan ook waarderen als je die foto eraf haalt, doet pijn aan mijn ogen dat ik er ooit zo heb bijgelopen. Of laat 'm staan, zal over een paar maanden eens fatsoenlijke foto's plaatsen, wellicht motiveert het je dat je zelfs als skinny phaggot nog wat kan worden.

Ah, kijk aan. Vergeten één weg te halen. Ik waardeer het dat je de moeite doet om het op te zoeken. Blijkbaar is lezen niet echt je sterkste punt, tenzij je het heel letterlijk neemt en mijn eerste jaar dat ik een gym abbonoment had meerekent als trainingsjaar.

Ik trainde daar overigens 9 maanden met een serieus voedingsschema, was gewoon een skinny fat ****. Net als jij een skinny phaggot bent, wil je zeggen van niet? Dat boeit me verder niets, ik heb ook helemaal niet gezegd dat je een slecht resultaat geboekt hebt voor je trainingstijd of wat dan ook. Het mooie aan deze sport is dat je het voor jezelf doet. Je komt alleen over als een complete randebiel als je er zelf bijloopt als een ondervoede afrikaan en dergelijke topfysieken omschrijft als makkelijk te halen.

Zie overigens ook niet in wat je met de foto wil bewijzen. Verschil tussen jou en mij is dat ik ondertussen al vier keer zo groot als jou ben en dat jij het nog maar eens moet zien te behalen. Maakt mij het uit of je er 6 maanden, 2 jaar of 10 jaar over doet. Zou het dan ook waarderen als je die foto eraf haalt, doet pijn aan mijn ogen dat ik er ooit zo heb bijgelopen. Of laat 'm staan, zal over een paar maanden eens fatsoenlijke foto's plaatsen, wellicht motiveert het je dat je zelfs als skinny phaggot nog wat kan worden.

ik heb NERGENS gezegt dat het makkelijk haalbaar is, dus kom is met argumenten die kloppen :rolleyes:
en leuk voor je dat je daar 9 maanden trained t boeit me geen ****, volgens mij ben jij degene die mij zwart probeerd te maken door foto's te plaatsen ;)

ik heb NERGENS gezegt dat het makkelijk haalbaar is, dus kom is met argumenten die kloppen :rolleyes:
en leuk voor je dat je daar 9 maanden trained t boeit me geen ****, volgens mij ben jij degene die mij zwart probeerd te maken door foto's te plaatsen ;)

als je hiervoor moet kuren dan heb je wel echt slechte genen denk ik

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 21:26 ----------

wat waren de stats?

phaggot

Terug
Naar boven