MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

altijd als ik jaco zie. lights out game over.

echt ultieme streef voor mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16gmkhd.jpg

Laatst ook al eens langsgekomen, mirin hard

Waarom al die mensen zien als streef fysiek ik zou zeggen ga ervoor en bouw je eigen fysiek zo uit ;). Hun is het gelukt dus kun jij het ook ga ervoor. Laat het opstap gaan achterwege eet strikt je voeding en train insane en dan roep je het lukte

Waarom al die mensen zien als streef fysiek ik zou zeggen ga ervoor en bouw je eigen fysiek zo uit ;). Hun is het gelukt dus kun jij het ook ga ervoor. Laat het opstap gaan achterwege eet strikt je voeding en train insane en dan roep je het lukte
Te jong voor AAS en die studentenloon helpt ook niet echt :(

Meh, liever gewoon tevreden zijn met je huidige fysiek, die zo goed mogelijk uitbouwen natty, plezier hebben in het liften en er voor de rest een nog zo goed mogelijk leven naast hebben.

Je vergeet het AAS en HGH gedeelte te vermelden :D

Er wordt vooral vergeten dat bij ieder persoon de spieren anders lopen en dat als je hetzelfde gewicht + BF hebt dat helemaal niet wil zeggen dat je op die persoon komt te lijken. Een foto van iemand anders als 'streeffysiek' instellen is een beetje kortzichtig vind ik. Beter stel je haalbare doelen in de zin van gewicht en vetpercentage.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven