MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Zoals je al zegt, zegt dat niets over hoe het eruit ziet. Dus waarom zou je je specifiek op die getalletjes richten?
Het is gewoon een beetje naïef om als einddoel het lichaam van een fitnessmodel te kiezen. Bij jezelf zullen je spieren zich geheel anders ontwikkelen dus het is simpelweg onmogelijk een zelfde fysiek als iemand anders te kweken. Ik ken meer dan genoeg mensen die bijvoorbeeld gewoon lelijke borstaanhechtingen waar niks tegen te trainen valt. En ik zal bijvoorbeeld nooit een chest kunnen ontwikkelen met de verhoudingen van Arnold bijvoorbeeld omdat mn lichaam totaal anders in elkaar zit.
Als je graag een doel voor ogen hebt kun je beter doelen kiezen die meetbaar zijn aan de hand van de weegschaal of vetcaliper.

Richt je gewoon op de spiegel..

Voor de mensen met Instragram, ruffroad is wel leuk om te volgen voor streef fysieken.

Versta er geen reet van:o

geniaal taaltje!

Iets met moeite waard en bodybuilder vs fitness

daar hield het op...

weet nog steeds niet het verschil tussen bodybuilding en fitness.

bij bodybuilding ben je bewust van wat je moet eten, ik denk dat de meeste mensen die ''fitnessen'' vaak niet eens weten dat ze moeten eten om gains te maken.

Dom

Meer iets in de richting van fitness voor je gezondheid en algemene fitheid en bodybuilding met het vormen van je lichaam.

Dom

Bij bodybuilding wedstrijd doe je poses onstage en bij fitness wedstrijden doe je geen poses maar sta je gewoon zoals je bent. (zei hij)

Slim

Terug
Naar boven