Fitness Seller

jouw mening over plastische chirurgie

Peiling Peiling plastische chirurgie moet kunnen?

• Totaal stemmers
    67
Moet wel kunnen als het resultaat er daadwerkelijk beter op wordt.

Moet kunnen zolang de zorgverzekering dit niet vergoedt.

enkel borstvergroting is acceptabel imo:) denk trouwens dat het over 10/20 jaar de gewoonste zaak van de wereld is en dat het net zo iets wordt als nu naar de kapper gaan.

Laatst bewerkt:
Whatever rocks your boat ;) .

Whoops iets te snel gestemd. Als iemand ergens aan leid en dat erdoor verholpen kan worden vind ik het oké, maar als het puur is om mooier te worden vind ik het belachelijk. Accepteer hoe je bent, of verander jezelf door er hard voor te werken.. dan ben je tenminste echt en niet zo'n fake plastic gemaakt poppetje.

Mensen moeten vooral doen waar ze zelf zin in hebben.

Oordelen over andere mensen is laag, no matter what. (God oordeelt wel over je :))

Ik ben lelijk als de nacht, maar als anderen iets aan hun uiterlijk willen doen moeten ze dat maar zelf weten.

Iedereen doet maar wat hij wil. Later zal ik wss ook een haartransplantatie nemen als ik moeilijk kan aanvaarden dat ik kaal ben, maar mss dat ik er dan niet meer om geef. Binnen 300 jaar zal iedereen trouwens z'n eigen uiterlijk kunnen kiezen, en binnen x aantal jaar later zal je mss elke dag van uiterlijk kunnen veranderen. Plastische chirurgie staat momenteel nog in z'n kinderschoenen imo.

Laatst bewerkt:
ach als het er niet slechter van word...

Als je het kan betalen.

Niets voor mij, maar ieder voor zich. Vind wel dat hedendaags vrouwen veel te snel de artificiele weg in slaan als het hun voorgevel betreft. t**ten zijn leuk om naar te kijken en goed voor een geil moment, maar een vrouw die met haar borsten lichtelijk uitnodigt tot adoratie van mannen (als vrouw de schijn wekken het lijf makkelijk weg te geven, werkt in je nadeel als je op een vaste relatie uit bent) neem ik minder serieus dan een opzichzelfstaand slank vrouwtje met A of B. En als ze zichzelf lekker strak traint met vooral haar taille, kont heupen en beentjes is het een toppertje.

Vind een vrouw veel sterker als ze haar natuurlijke image en contouren harmonieus weet te fuseren in haar gedachten model en dat ook uitstraalt dan dat ze een matrix verandering laat aanbrengen en vervolgens op de automatische piloot een zelfverzekerde blik uitstraalt. Kleine tietjes rouleren overigens, belangrijker is dat ze recht opstaan, grote is zwaar overatted.

En wat betreft botox, tja, dat kan wel, hoewel veel water drinken en fruit eten nog veel beter werkt. :D

Als mijn vriendin grotere borsten wilt mag dat zeker!!

Ik vind het in sommige gevallen wel kunnen. Als je bijvoorbeeld een hele scheve neus hebt en het je zo onzeker maakt dat je vrijwel geen sociaal leven hebt, dan kan het zeer positief zijn voor je psychische gezondheid.

Bij Paris Hilton bv vind ik het niet erg, ze kon wel wat grotere airbags gebruiken.

Maar wat je met dit schepsel moet weet ik ook niet.
Wildenstein2L_800x1132.jpg

plastische chirurgie moet kunnen, neuscorrectie kan veel doen voor je uitstraling, paar kronen voorin je bek ook

kkgasten ik zit rosbief te eten :(

Terug
Naar boven