XXL Nutrition

Jungle warfare + bad ass mass + restore log

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
205
Lengte
1m87
Massa
98kg
Ik heb dus 2 potjes jungle warfare , 2 potjes bad ass mass en 1 potje restore , ik had ze op de kop getikt voor maar 165 ^^

Ik ging eigenlijk geen log hiervan maken , maar aangezien ik toch serieus wat gains merk en enormere hardheid , sneller herstel en meer kracht wilde ik toch eventjes meedelen .

dit schema ben ik aan het gebruiken :

jungle warfare : 1ste week 3caps / week 2 t.e.m. 5 6caps / week 6 3caps
bad ass mass : 1ste week 2caps / week 2 t.e.m. 5 4caps / week 6 2caps
restore : week 6 t.e.m 8 3caps

Ik voel nu al in week 2 serieuze kracht gains , meer hardheid en mijn gewicht gaat omhoog , week 2 al 1.5kg erbij en harder aan het komen .

Ik eet per dag 5 a 6 maaltijden van ongeveer 700 calorien per maaltijd , iedere maaltijd bestaat uit minstens meer dan 40gram eiwitten , 60-70 gram complexe carbs en de rest uit vetten .

Soms heb ik wel dagen dat ik veel meer carbs eet , maar ik let er niet zo extreem op , gewoon dat ik aan mijn 5 a 6 maaltijden met ongeveer 700 kcals en 40+ E kom .

mijn stats voor ik starte : 95.3kg 1m87 vet ??? , ik denk tussen de 12 en 15

Nu zit ik al aan 96.8kg , ietsje droger , week 2 .

Enige sides heb ik nog niet gemerkt , moesten er enorme krachtgains gemaakt worden , dan zal ik trainingen ook beginnen te vermelden .

Ik ga proberen iedere week eens een verslag uit te brengen van de trainingen en mijn vooruitgang .

Enige vragen mogen ook altijd gesteld worden .

mijn supps :

-Jarrow FORMULAS® Multi 1 to 3 ( 1 daags )
-Jarrow Formulas EPA-DHA Balance™ (4 per dag )
-Complex carb gainer
-BCAA's ( 10 tabs daags op trainingsdagen )

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Aan mods , gelieve deze topic te verwijderen , nog geen 20 views en geen reacties , dus , deze log mag verwijderd worden

Ik volg :-)
Zijn supps die ik ooit wel wou proberen maar het is er nooit van gekomen. Heb je de laatste versie van JW? In de oude zaten 'verdachte stofjes' maar dat heb je waarschijnlijk al 1000x gehoord...
Succes ermee in elk geval - ben benieuwd.

ah toch iemand :p

ik denk dat ik de tweede editie van jungle warfare heb

er moet zeker iets inzitten dat werkt , want ik herstel echt enorm sneller , en mijn kracht gaat nogal te snel omhoog en gelukkig geen sides :p

mm interessant - er zullen altijd mensen zijn die zeggen dat je gains maakt omdat dat het placebo effect is... Ik heb met sommige placebo's ook al goede gains gemaakt dan!
Die BAM en JW schijnt wel een goede combo te zijn, net zoals MassFx en Hyperdrol. Stilaan verdwijnen die produkten wel uit de rekken dus daar zal toch een reden voor moeten zijn?

En nu groeien

één van de ingredienten die in jungle warfare zitten , zit ook in activate extreme ( waarvan ik ook nog 2 potjes heb en moet testen )

ik weet nu al dat er geen placebo effect is , ik train al te lang daarvoor en weet als je zo enorm sneller herstelt en er is verder niets verrandert , dat het wel het supp zal zijn :p

zit nu ook in midden van mijn tweede week en neem nu ook 2 maal de aanbevolen dosis

één van de ingredienten die in jungle warfare zitten , zit ook in activate extreme ( waarvan ik ook nog 2 potjes heb en moet testen )

ik weet nu al dat er geen placebo effect is , ik train al te lang daarvoor en weet als je zo enorm sneller herstelt en er is verder niets verrandert , dat het wel het supp zal zijn :p

zit nu ook in midden van mijn tweede week en neem nu ook 2 maal de aanbevolen dosis

ActX heb ik ook eens gebruikt en in week3 werd ik merkbaar sterker. Is een supp dat ik aan veel mensen zou aanbevelen.
Heb toevallig ook nog 2 potjes staan hier :-) Misschien binnenkort maar eens kraken hehe

JW, BAM, Restore en Pro Anabol waren ongeveer 1 jaar geleden populaire producten.
Momenteel worden ze bijna niet meer aangeboden en ik neem aan dus ook niet zo veel meer gebruikt. Volg je log +1.

vannamiddag schouders trainen , dus ik laat het je dan erna weten hoeveel mijn kracht ongeveer omhoog is met de vorige schouder en benen training

ik merk wel dat ik af en toe hoofdpijn heb ? zou ik meer water of carbs moeten eten ?

de kenmerken zijn nu vooral : zeer snel herstel , aders , harder , libido , toch wel meer honger ook

sides tot nu toe af en toe hoofdpijn , ben aan het testen of ik meer water of carbs moet eten

ook ff volgen:D denk dat je iets meer water moet nemen tegen die hoofdpijn maar suc6 verder!

Heb ook wel eens gelezen dat meer water zeker kan helpen bij hoofdpijn. Hoeveel liter drink je nu per dag?

denk zo'n 2.5 liter

volgende week heb ik geen congé meer en op mu werk en thuis tesamen drink ik wel dan zo'n 4 liter

ik heb ook het ideale werk qua rust en eetmomenten :cool:

denk zo'n 2.5 liter

volgende week heb ik geen congé meer en op mu werk en thuis tesamen drink ik wel dan zo'n 4 liter

ik heb ook het ideale werk qua rust en eetmomenten :cool:

mmm lijkt me voldoende. Over meer carbs eten heb ik geen mening dus misschien kan iemand anders advies geven. Succes nog

Gisteren schouders en benen getraint

kracht in schouders ging immens omhoog

schoulders front nek press met barbell doe ik normaal 8eer 50kg , nu 8 keer 60kg :cool:

behind nek press ging ook erg lekker , kon ongeveer 15% meer of anders

mijn gewicht voor het slapen gaan is 98.8kg

sochtens op nuchtere maag 98kg

heb ook immens veel meer honger en dorst , drink nu ook ongeveer 3 liter nu al , maandag 4liter

kan dat een beetje vocht ook zijn ?

Begin toch wel rare effecten te krijgen , ik geraak moeilijk in slaap soms , alsof ik gewoon niet moe ben :o

Aan de andere kant , is het lang gelden dat ik nog zo strak en hard stond , voel mij de hele dag pumped , maar massas dorst en honger

Begin toch wel rare effecten te krijgen , ik geraak moeilijk in slaap soms , alsof ik gewoon niet moe ben :o

Aan de andere kant , is het lang gelden dat ik nog zo strak en hard stond , voel mij de hele dag pumped , maar massas dorst en honger

een blijvende pomp - dat heb ik wel eens gelezen op de site van ALRI geloof ik. Dorst en honger de ganse dag door omdat je een hongerig beest aan het worden bent :cool:
Bij welke spiergroepen merk je een stijging in kracht?

schouders , rug , biceps , triceps , borst ^^

wel lekker chill , als je heel de dag pumped staat , alsof ik de hele dag ieder uur een nitrix tablet genomen heb .

Ik zou gewoonweg blijven kunnen eten ongelooflijk , maar als ik te veel eet , zie ik ook mij bf lichtjes stijgen , dus effe kalm

schouders , rug , biceps , triceps , borst ^^

wel lekker chill , als je heel de dag pumped staat , alsof ik de hele dag ieder uur een nitrix tablet genomen heb .

Ik zou gewoonweg blijven kunnen eten ongelooflijk , maar als ik te veel eet , zie ik ook mij bf lichtjes stijgen , dus effe kalm

Dat 'nooit genoeg gevoel' had ik ook met M-stak van Universal. Een uur na een vol bord eten zat ik opnieuw iets op te warmen :-)
Ben toen 3kg bijgekomen. Niet volledig vetvrij, maar toch...

succes nog

Ik ben van 6 caps naar jungle warfare naar 4 gegaan , ik kon de laaste dagen gewoon geen slaap vatte !!!!

kwam echt gewoonweg niet moe !!!

en 6 uur voor slapen neem ik geen jungle warfare meer , er zit echt iets in dat spul dat je keilang wakker houd , niet normaal !!!

Dat die meuk nog bestaat, wist ik niet..

Categorietje Testosting...

Terug
Naar boven