- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Ik heb dus 2 potjes jungle warfare , 2 potjes bad ass mass en 1 potje restore , ik had ze op de kop getikt voor maar 165 ^^
Ik ging eigenlijk geen log hiervan maken , maar aangezien ik toch serieus wat gains merk en enormere hardheid , sneller herstel en meer kracht wilde ik toch eventjes meedelen .
dit schema ben ik aan het gebruiken :
jungle warfare : 1ste week 3caps / week 2 t.e.m. 5 6caps / week 6 3caps
bad ass mass : 1ste week 2caps / week 2 t.e.m. 5 4caps / week 6 2caps
restore : week 6 t.e.m 8 3caps
Ik voel nu al in week 2 serieuze kracht gains , meer hardheid en mijn gewicht gaat omhoog , week 2 al 1.5kg erbij en harder aan het komen .
Ik eet per dag 5 a 6 maaltijden van ongeveer 700 calorien per maaltijd , iedere maaltijd bestaat uit minstens meer dan 40gram eiwitten , 60-70 gram complexe carbs en de rest uit vetten .
Soms heb ik wel dagen dat ik veel meer carbs eet , maar ik let er niet zo extreem op , gewoon dat ik aan mijn 5 a 6 maaltijden met ongeveer 700 kcals en 40+ E kom .
mijn stats voor ik starte : 95.3kg 1m87 vet
, ik denk tussen de 12 en 15
Nu zit ik al aan 96.8kg , ietsje droger , week 2 .
Enige sides heb ik nog niet gemerkt , moesten er enorme krachtgains gemaakt worden , dan zal ik trainingen ook beginnen te vermelden .
Ik ga proberen iedere week eens een verslag uit te brengen van de trainingen en mijn vooruitgang .
Enige vragen mogen ook altijd gesteld worden .
mijn supps :
-Jarrow FORMULAS® Multi 1 to 3 ( 1 daags )
-Jarrow Formulas EPA-DHA Balance™ (4 per dag )
-Complex carb gainer
-BCAA's ( 10 tabs daags op trainingsdagen )
Ik ging eigenlijk geen log hiervan maken , maar aangezien ik toch serieus wat gains merk en enormere hardheid , sneller herstel en meer kracht wilde ik toch eventjes meedelen .
dit schema ben ik aan het gebruiken :
jungle warfare : 1ste week 3caps / week 2 t.e.m. 5 6caps / week 6 3caps
bad ass mass : 1ste week 2caps / week 2 t.e.m. 5 4caps / week 6 2caps
restore : week 6 t.e.m 8 3caps
Ik voel nu al in week 2 serieuze kracht gains , meer hardheid en mijn gewicht gaat omhoog , week 2 al 1.5kg erbij en harder aan het komen .
Ik eet per dag 5 a 6 maaltijden van ongeveer 700 calorien per maaltijd , iedere maaltijd bestaat uit minstens meer dan 40gram eiwitten , 60-70 gram complexe carbs en de rest uit vetten .
Soms heb ik wel dagen dat ik veel meer carbs eet , maar ik let er niet zo extreem op , gewoon dat ik aan mijn 5 a 6 maaltijden met ongeveer 700 kcals en 40+ E kom .
mijn stats voor ik starte : 95.3kg 1m87 vet
, ik denk tussen de 12 en 15 Nu zit ik al aan 96.8kg , ietsje droger , week 2 .
Enige sides heb ik nog niet gemerkt , moesten er enorme krachtgains gemaakt worden , dan zal ik trainingen ook beginnen te vermelden .
Ik ga proberen iedere week eens een verslag uit te brengen van de trainingen en mijn vooruitgang .
Enige vragen mogen ook altijd gesteld worden .
mijn supps :
-Jarrow FORMULAS® Multi 1 to 3 ( 1 daags )
-Jarrow Formulas EPA-DHA Balance™ (4 per dag )
-Complex carb gainer
-BCAA's ( 10 tabs daags op trainingsdagen )
Laatst bewerkt:

denk dat je iets meer water moet nemen tegen die hoofdpijn maar suc6 verder!