huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter 12-10-8 ofzo, als BB-er beter niet onder de 8 reps gaan...
Beter 12-10-8 ofzo, als BB-er beter niet onder de 8 reps gaan...
TRAININGSDAG SCHOUDERS EN TRAPS
--------------------------------------------------
Machine Shoulder (Military) Press
2 setjes opwarmen zonder gewicht erop
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30
Side Laterals Machine
8 x 35
8 x 40
8 x 40
8 x 40
Arnold Front Dumbbell Raise
8 x 10
8 x 10
8 x 10
8 x 10
Arnold Dumbbell Press
8 x 10
8 x 10
8 x 10
8 x 10
TRAPS waren ook al flink door schouders gepakt
Dumbbell Shrug
8 x 24
8 x 24
8 x 24
16 x 22
16 x 22
--------------------------------------------------

Spierconditie kun je naarmate de wedstrijd dichterbij komt wel weer gaan trainen.Vanaf volgende week ga ik dit proberen, maar ik wil stiekem niet dat mijn spierconditie achteruit gaatmaargoed, ik heb liever massa
10-8-6-4 trap ik er vanaf volgende week in. Kijken wat het doet. Thanks!
.Why not? Zien PLers er skinny uit?Beter 12-10-8 ofzo, als BB-er beter niet onder de 8 reps gaan...
je moet doen wat voor jou goed werkt en niet klakkeloos luisteren naar de pro's.

Check de trainingen van Jay, Ronnie, Arnold, Markus maar, veel reps...
Nee, maar bodybuilders doen over het algemeen meer reps, dat werkt net wat beter voor spiergroei
Verschil zal wel bijna niks voorstellen maar toch...
Nee, maar bodybuilders doen over het algemeen meer reps, dat werkt net wat beter voor spiergroei
Verschil zal wel bijna niks voorstellen maar toch...
Huntelaar trained niet eens meer, gewoon niet reageren op zijn posts, dat issie snel wel... hij weet bar en bar weinig die gast, om te huilen dus
Dat is het grote gevaar van forums.
Iedereen is hier een alwetende, een goeroe, maar de helft praat grotendeels onzin, geheel gebaseerd op papagaaienpraat en foutieve aannames.
Nu weten wij toevallig dat Huntelaar 14 jaar is en nog nooit een fatsoenlijke training in zijn leven heeft gehad, maar voor hetzelfde geld weet je dat niet en neem je als beginner klakkeloos iets van iemand over omdat hij in eerste instantie overkomt als iemand met ervaring.
Met name in de anabolen-sectie is dat gevaarlijk.