- Waardering
- 228
Is dat een antwoord op mijn vraag?Check de trainingen van Jay, Ronnie, Arnold, Markus maar, veel reps...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een antwoord op mijn vraag?Check de trainingen van Jay, Ronnie, Arnold, Markus maar, veel reps...
Hier heb ik ook flink tegenin moeten boksen toen ik net op dit forum kwam, kon mijn oren niet geloven.Dat is het grote gevaar van forums.
Iedereen is hier een alwetende, een goeroe, maar de helft praat grotendeels onzin, geheel gebaseerd op papagaaienpraat en foutieve aannames.
Nu weten wij toevallig dat Huntelaar 14 jaar is en nog nooit een fatsoenlijke training in zijn leven heeft gehad, maar voor hetzelfde geld weet je dat niet en neem je als beginner klakkeloos iets van iemand over omdat hij in eerste instantie overkomt als iemand met ervaring.
Met name in de anabolen-sectie is dat gevaarlijk.
wel getraind, morgen post ik het 
Thank you for posting! Your post will not be visible until a moderator has approved it for posting. You will now be taken back to the forum. If you opted to post a poll, you will now be allowed to do so.
Klik hier als je browser je niet automatisch doorstuurt.
huh... zal zo wel komen dan?

wat zijn dit? ik ken ze niet... ken hem wel zittend!![]()

Je staat nu voorovergebogen en laat je curlende arm zeg maar hangen.wat zijn dit? ik ken ze niet... ken hem wel zittend!![]()