vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds maart 2007 dus ehmm 2 jaar en 5 maanden waarvan minimaal 4 maanden dat ik met blessures liep te k*tten en daardoor moest stoppen.

JVR?
Ik zou weleens willen weten hoeveel VVM je straks nou daadwerkelijk gewonnen hebt met al dat bulken en cutten..
want hier
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie je er naar mijn mening ook al vrij goed uit, helemaal als je vergelijkt met
![]()
Ik heb mijn gains altijd gepakt wel 3,4000 kcal te eten, maar kom eigenlijk nooit boven de 12 % uit..
Dus ik ben benieuwd naar je gewicht wanneer je BF dus hetzelfde is als die op die eerste foto, en hoeveel kg verschil er dan in zit en dus pure winst is aan VVM..
KEEP UP THE good work !
Op een bepaalde manier maximizer, lijkt het alsof je ergens altijd je eigen progressie overal in wil bewijzen. Kan aan mij liggen, maar als dat niet zo is, hou dr mee op is mijn advies want het is een beetje irritant om te lezen. Je staat er goed bij, maar je bent niet de enige die iets bereikt.
Oh das zeker niet mijn insteek, ik was meer benieuwd of Bulken en Cutten nou echt zoveel meer opleverde (als natural zijnde)..
En JVR voert een mooi experiment met zijn lichaam uit, consequent volgens een goed doordacht schema en goed zichtbaar in de tijd met foto's..
Ben dus benieuwd hoeveel massa hij wint als hij terugcut naar het laagste vet% dat hij had (foto hierboven)., waardoor ik misschien ook overweeg om een keer een zware bulk te doen..

Klopt het dat je benen een beetje achter lopen of is het dat ik mijn bril niet op heb
Voor de rest goeie progressie en keep up the good work![]()
Excusez-moi