AndroidHealthClinic

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

Je hebt echt een mega dikke goede borst man!

woot, zeker nice, vooral je borst!

zo dan! nice hoor! Respect!

Mooie progressie doe zo voort!!! nette fysiek!

JVR?

Ik zou weleens willen weten hoeveel VVM je straks nou daadwerkelijk gewonnen hebt met al dat bulken en cutten..

want hier

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie je er naar mijn mening ook al vrij goed uit, helemaal als je vergelijkt met

28vxbht.png

Ik heb mijn gains altijd gepakt wel 3,4000 kcal te eten, maar kom eigenlijk nooit boven de 12 % uit..

Dus ik ben benieuwd naar je gewicht wanneer je BF dus hetzelfde is als die op die eerste foto, en hoeveel kg verschil er dan in zit en dus pure winst is aan VVM..

KEEP UP THE good work !

Op een bepaalde manier maximizer, lijkt het alsof je ergens altijd je eigen progressie overal in wil bewijzen. Kan aan mij liggen, maar als dat niet zo is, hou dr mee op is mijn advies want het is een beetje irritant om te lezen. Je staat er goed bij, maar je bent niet de enige die iets bereikt.

• Topic Starter Topic Starter
JVR?

Ik zou weleens willen weten hoeveel VVM je straks nou daadwerkelijk gewonnen hebt met al dat bulken en cutten..

want hier

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie je er naar mijn mening ook al vrij goed uit, helemaal als je vergelijkt met

28vxbht.png

Ik heb mijn gains altijd gepakt wel 3,4000 kcal te eten, maar kom eigenlijk nooit boven de 12 % uit..

Dus ik ben benieuwd naar je gewicht wanneer je BF dus hetzelfde is als die op die eerste foto, en hoeveel kg verschil er dan in zit en dus pure winst is aan VVM..

KEEP UP THE good work !

Op die bovenste foto zou ik 88kg gewogen hebben (zie eerste post). Maar het probleem is dat ik halverwege de bulk op een andere weegschaal (digitaal) overstapte waardoor er geen **** klopt van eigenlijk vrijwel alle BW's die ik tot een paar maanden geleden gepost heb. Er zit namelijk zo'n 5kg verschil tussen beide weegschalen. In mijn vorige bulk zou ik 107kg gewogen hebben, maar dat zou dus volgens mijn nieuwe weegschaal 102kg geweest zijn, evenveel als ik deze bulk aantikte. Het verschil met beide bulken was alleen dat ik de vorige bulk moddervet was, en deze bulk absoluut niet. Dus dat geeft sowieso al de winst in VVM aan. Klinkt lekker geloofwaardig, maar ik heb beide weegschalen nog dus ik kan het 'bewijzen' met een filmpje als je dat persé wilt.

Op die bovenste foto woog ik dus eigenlijk 83kg, nu weeg ik volgens mijn laatste meeting 91kg en het bf% is vrijwel het zelfde. (hoewel mn buikspieren nu duidelijker zijn, maar dat is wss te wijten aan beter ontwikkelde buikspieren)

Maarja dat zou dus ongeveer 8kg in VVM winst moeten zijn, ik denk dat dit wel klopt. Ik bulkte btw op het laatst met zo'n 4700kcal.

Op een bepaalde manier maximizer, lijkt het alsof je ergens altijd je eigen progressie overal in wil bewijzen. Kan aan mij liggen, maar als dat niet zo is, hou dr mee op is mijn advies want het is een beetje irritant om te lezen. Je staat er goed bij, maar je bent niet de enige die iets bereikt.

Oh das zeker niet mijn insteek, ik was meer benieuwd of Bulken en Cutten nou echt zoveel meer opleverde (als natural zijnde)..

En JVR voert een mooi experiment met zijn lichaam uit, consequent volgens een goed doordacht schema en goed zichtbaar in de tijd met foto's..

Ben dus benieuwd hoeveel massa hij wint als hij terugcut naar het laagste vet% dat hij had (foto hierboven)., waardoor ik misschien ook overweeg om een keer een zware bulk te doen..

Oh das zeker niet mijn insteek, ik was meer benieuwd of Bulken en Cutten nou echt zoveel meer opleverde (als natural zijnde)..

En JVR voert een mooi experiment met zijn lichaam uit, consequent volgens een goed doordacht schema en goed zichtbaar in de tijd met foto's..

Ben dus benieuwd hoeveel massa hij wint als hij terugcut naar het laagste vet% dat hij had (foto hierboven)., waardoor ik misschien ook overweeg om een keer een zware bulk te doen..

Ik sta ondertussen al een stuk droger als op die laatste foto. Die side chest foto die je postte was voordat ik begon met cutten;)

Deze foto is een stuk recenter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was ik precies een jaar geleden en voordat ik begon met mn 2e bulk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij die eerste foto die jij als before foto postte was ik al begonnen met bulken

Bruut fysiek!

Klopt het dat je benen een beetje achter lopen of is het dat ik mijn bril niet op heb :o:D

Voor de rest goeie progressie en keep up the good work :thumb:

Nieuwe foto:
2yl7hie.png

Ik vind het cutten nu wel mooi geweest en ik ga langzaam weer over op een clean bulk. Dit jaar blijf ik toch wel minder lang door bulken want ik heb geen zin om mijn bf% weer zo hoog op te laten lopen.

Groet,
JvR

ziet er goed uit man lekker bezig!

toegewijd talent, contest winner 2010

Echt super, een voorbeeldfysiek voor mij (qua verhoudingen etc.).
Als ik er over een aantal jaar zo bijsta als jij op je laatste foto dan ben ik tevreden. Waarschijnlijk ben jij echt 100% met trainen bezig of niet? Super resultaat namelijk in zo'n korte tijd. Zelf combineer ik het ook nog met een andere sport en ik was dik (ongeveer 30% bf toen ik begon bijna 2 jaar geleden).

Wat zijn je verdere doelen nog? Ben je zelf al tevreden of is je streeffysiek nog een stuk groter dan dit?

Terug
Naar boven