AndroidHealthClinic

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

was benieuwd dus ff gekeken, kan m gelijk ook wel posten dan :D

117z3sz.jpg

Mijn foto collage voor deze contest kan je op pagina 5 van mijn contest log bekijken (zie link in sig).

Ik kan niet knippen en plakken met mij ipod en heb geen computer meer dus als iemand mijn collage in dit topic zou willen plakken zou ik dit zeer op prijs stellen:)
Wel jammer dat je geen duidelijkere pics met daglicht erbij hebt staan, je fysiek is goed genoeg voor foto's zonder speciale schaduw.

EDIT: Net te laat, dan haal ik hem weer weg.

dikke borst trouwens man!

en werk nog wat aan je poses, dan komt alles ook een stuk beter uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
thanks pumped:)

Ja mn poses zuigen, vooral mn latspread. Daarnaast had ik ook die dag er voor mijn armen getraint, geen refeed gedaan en ik sta daar koud. Beetje slechte voorbereiding dus helaas, maar ik ga lekker door met cutten.

Zeer goed fysiek, netjes man.

Beest gast, ga zo door!

Ziet er echt goed uit, maar je mocht voor de contest toch maar 4 foto's max?..

Ziet er beestig uit, zeker je chest.

huge

ziet er zeker goed uit gozer!..daar kan ik nog wat van leren!:D

Ziet er goed uit alleen is de posing niet optimaal en de foto's ook niet in my opinion. Je kan zeker meer uit je foto's halen met goeie belichting en goeie posing. Gaat zo voort! :thumbs:

Wat meten je armen, en scheer je benen en zet ze onder een goede spot, volgens mij is dat nog je beste punt...

Ge-gr.

Wat meten je armen, en scheer je benen en zet ze onder een goede spot, volgens mij is dat nog je beste punt...

Ge-gr.

mijn armen meten 41,5cm dacht ik. En ik durfde mn benen niet te scheren want ik ben bang dat het daarna nog erger terug komt:p of is dat onzin?

mijn armen meten 41,5cm dacht ik. En ik durfde mn benen niet te scheren want ik ben bang dat het daarna nog erger terug komt:p of is dat onzin?

Dat is onzin, ik heb ondergemiddeld en dunnig been haar van mezelf.. En na minstens 50 keer geschoren te hebben in 10 jaar is het nog steeds niet veel en ook niet van structuur veranderd of erger geworden.. Das mijn persoonlijke ervaring en van derden hun persoonlijke ervaring weet ik ook dat het niet veel uitmaakt..

Misschien dat het na vaak scheren het sneller terug is op het oude nivo als je vergelijkt met hoe snel het de eerste keer terugwas..

1 keer proberen maakt zowieso niks uit...

Chicks scheren hun benen all the time, niks aan het handje..

SUC6

Hey beesten. Ik ben ondertussen alweer 2kg afgevallen en ik heb ff nieuwe fotos geschoten. Deze keer weer lekker op de zelfde locatie als normaal, met daglicht en met mijn oude vertrouwde poses. Ook stond ik vandaag een stuk voller als bij mn contest pics en voelde ik me ook gewoon een stuk krachtiger om bij het poseren alles beter aan te spannen.

1zowwtw.png

goed man :thumb:

nog aan het cutten?

Deze fotos zijn idd veeeel beter dan de vorige!

goed fysiek!

Super goeie vooruitgang geboekt!
Jij gaat nog een beest worden! zeker als er op 19 jaar al zo uitziet!

Zo dat is al een stuk droger dan op die contest pics.
Hoe lang train je eigenlijk al in totaal?

Terug
Naar boven