XXL Nutrition

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

benieuwd naar je vordering, ziet er massief uit!

Ziet er buff uit man! Alleen de foto lijkt niet helemaal recht te zijn genomen waardoor rechts een stuk groter lijkt.

Ja, buf man ;)
Ziet er goed uit!

Prima bezig kerel :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de positieve reacties!

Volgens mij eet hij zo clean dat het eerder doorbijten is in de bulk.;)

Echt heel netjes man!

Ben idd wel blij als ik ga cutten. Kan ik eindelijk eens op normale tijdstippen naar bed. Zit nu mezelf tot s avonds laat vol te proppen (vaak tot 3 uur s nachts want ik ga maar 1x per week naar college). Honger hebben is ergens wel lekker omdat je weet dat je er droger van wordt dus heb ik niet zo veel problemen mee. Ik ga in de cut ook een fullbody schema volgen in de hoop dat spieren beter behouden blijven dan met split en dan kan ik gelijk ook ff wat PR's zetten op de compound oefeningen.

Laatst bewerkt:
wat is je trainingsschema tijdens de bulk dan?

wat is je trainingsschema tijdens de bulk dan?

Ma: Borst & Schouders (Anterior)
Di: *Rust*
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: Benen & Abs
Vr: Biceps & Triceps & Schouders (Lateral)

Qua oefening pak ik gewoon wat op dat moment lekker voelt en ik wissel vaak iedere set van oefening bij borst en armen.

Ligt het aan mij, of ben je niet zo gek veel gegroeid? Je oogt wel zowiezo huge! :thumbs:

Netjes man! Bij mij gaat ook al het vet op mijn onderbuik zitten, godse irritant.

Dit is btw nog wel een grappige foto. Ik wilde mijn kostuum passen die ik van de zomer gekocht had, maar die pantalon zat niet echt comfortabel meer:P :
izxbly.jpg

Dikke arm

Netjes kerel! Goed bezig!

heb je een idee op welk bf je zit?

Wat zijn je precieze cut plannen qua bf?

ga zo door

Netjes kerel! Goed bezig!

heb je een idee op welk bf je zit?

Wat zijn je precieze cut plannen qua bf?

ga zo door

Ik heb mijn BF% pas laten meten met zon speciale weegschaal, was 16% maar die dingen zijn natuurlijk onbetrouwbaar dus ik heb echt geen flauw idee. Ik ben niet van plan om extreem diep te gaan cutten want ik vind cutten maar tijdverspilling, ik doe het vooral zodat ik een mooie droge basis heb om weer te gaan clean bulken en ik ben dan natuurlijk ook lekker beachproof van de zomer. Ik denk dat ik rond de 9-10% ga zitten. Maar ik ga meer uit van de spiegel dan van bf% en kg's

Zo hee! Wat een progressie boek jij...

Ik wil exact hetzelfde als jij. Enkel is er voor mij een nog langere weg te gaan! Zou je je bulk (eet) schema willen posten of pmen?!

Erg sterke borst heb je overigens!

Succes met het cutten. Hoeveel kg denk je op te zitten 13 april? Waarom 13 april overigens?

Netjes JVR, goed fysiek!

@Angilo
Mijn oude voedingsschema. Heb ondertussen zalm voor tilapia vervangen en het volgende toegevoegd:
- 100gr rijst
- 700ml halfvolle melk
- 2 XXL eieren
- meer whey voor en na de training
- De pinda's bevatten 2x zo veel kcal als in dit schema staat
2ilbj1u.png

Denk op 13 april op 100kg te zitten. 13 april is gewoon een datum die ik geprikt heb om samen met kazamafury te beginnen met cutten. Is mooi op een maandag dus heb lekker een weekend om goed te herstellen van mijn armendag op vrijdag.

Laatst bewerkt:
Je bent lekker bezig ouwes!

Ik heb mijn BF% pas laten meten met zon speciale weegschaal, was 16% maar die dingen zijn natuurlijk onbetrouwbaar dus ik heb echt geen flauw idee. Ik ben niet van plan om extreem diep te gaan cutten want ik vind cutten maar tijdverspilling, ik doe het vooral zodat ik een mooie droge basis heb om weer te gaan clean bulken en ik ben dan natuurlijk ook lekker beachproof van de zomer. Ik denk dat ik rond de 9-10% ga zitten. Maar ik ga meer uit van de spiegel dan van bf% en kg's

Oke:)

10% zou super zijn toch?!

Ik denk ook rond die tijd te gaan cutten. Ben benieuwd hoe je je cut gaat aanpakken.

Progressie FDB:
1262s7c.png

b55h78.jpg

5uk6y9.png

azb9jp.png

10shjde.jpg

1e foto is 2 jaar geleden gemaakt, de laatste is net gemaakt en de rest zit er ergens tussen in.

Terug
Naar boven