MuscleMeat

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

Flink brede kin gekregen...
Erg goede progressie man!

• Topic Starter Topic Starter
Ik quote t zooitje ff naar deze pagina, hoeven de mensen niet door de pagina's te zoeken naar waar we het over hebben:

Progressie FDB:
1262s7c.png

b55h78.jpg

5uk6y9.png

azb9jp.png

10shjde.jpg

1e foto is 2 jaar geleden gemaakt, de laatste is net gemaakt en de rest zit er ergens tussen in.

Nette progressie

Echt heel erg goed! Armen zijn 2 keer zo groot geworden ;).

Die broek zit wel lekker. :roflol:

Schattig broekje :roflol:

Goede progressie kerel. Cutten tot 10% zou voor mij te veel gekloot zijn, succes verder!

Van 30 cm naar 60 cm idd.:eek:
Je zou het bijna zeggen, maar 10 cm is idd al een enorm verschil.

Daarom ook de ';)' smiley natuurlijk, ik snap ook wel dat ze niet echt verdubbeld zijn :D. Het was maar om aan te geven dat ik de progressie erg goed vind :).

netjes

Brute progressie beest, schitterend om te zien!

Straie is de beloning voor je harde werken, nice!

dat cutten tijd verspilling is en alleen nodig om weer clean te kunnen bulken ben ik helemaal mee eens.

hoe ga je het dan aanpakken, zo kort mogelijk cutten (hoelang schat je bezig te zijn)?
gelijk bijvoorbeeld 1000kcal minder en cardio erbij of ga je nog afbouwen?

Thanks beesten! Karma rondje voor iedereen behalve Loo (je moet karma punten verdelen blablabla) hou je van me tegoed ;)

@ newguy10, ik ga het vooral een beetje op gevoel aanpakken. Ik begin met het schrappen van 150gr rijst (ongekookt gewogen), 100gr brinta en 500gr melk. Ik denk dat ik hiermee al behoorlijk hard zal gaan. Langzaam zal ik steeds meer koolhydraten schrappen, dus ik ga idd afbouwen.

Verder ga ik weer over op 3x per week fullbody en ga ik minimaal 1x per week een uurtje cardio doen. Ik hoop twee maanden bezig te zijn maar ik ga niks overhaasten, ik vind spierbehoud belangrijker dan vetverlies.

Voor de rest heb ik de hele bulk 100% clean gegeten dus de cut wordt gewoon mijn clean bulk schema met wat koolhydraten geschrapt.

K*t Striae, heb ik ook ****ing last van:mad:

Goed bezig beest, succes met cutten.

Die broeken die je nu draagt kunnen ook verklaren dat mannen opeens aan je borst en armen ongevraagd gaan voelen...:gay:

:roflol: j/k beestje. 13 april cutten, heb er zin in!

@ newguy10, ik ga het vooral een beetje op gevoel aanpakken. Ik begin met het schrappen van 150gr rijst (ongekookt gewogen), 100gr brinta en 500gr melk. Ik denk dat ik hiermee al behoorlijk hard zal gaan. Langzaam zal ik steeds meer koolhydraten schrappen, dus ik ga idd afbouwen.

Verder ga ik weer over op 3x per week fullbody en ga ik minimaal 1x per week een uurtje cardio doen. Ik hoop twee maanden bezig te zijn maar ik ga niks overhaasten, ik vind spierbehoud belangrijker dan vetverlies.

Voor de rest heb ik de hele bulk 100% clean gegeten dus de cut wordt gewoon mijn clean bulk schema met wat koolhydraten geschrapt.

Heb je je vorige cut ook zo gedaan? Die ging wel goed.
Kben trouwens volledig mee eens, even cutten puur om 'opnieuw' te beginnen.

Je bent trouwens echt niet bij te houden, vorig jaar die foto's na één jaar Rippetoe inspireerde me om ook te beginnen, nu ik halverwege die fysiek ben, kom je ineens met deze foto's af. Daar zijn die foto's van vorig jaar dan weeral niets tegen. Echt goed aant knallen jij :)

hopen dat ik er ook zo uitzie na 2 jaar training ^^

Mooie progressie,doe zo verder :)

Update:
Ik heb nu al ruim 3 weken een blessure aan beide schouders. Mijn fysio lijkt niet echt te weten wat ik heb, maar ik ben uit voorzorg maar gestopt met het trainen van mijn bovenlichaam. Cutten heb ik maar uitgesteld totdat ik weer fatsoenlijk kan trainen. Hier een foto van hoe ik er nu bijsta:
28vxbht.png

Terug
Naar boven