MuscleMeat

:@:@ k*t dieven

Sterkte man.
Let in het vervolg wat beter op.
Sluit alles wat beter af.
****ing k*tratten zijn overal.

Het was in elk geval niet luppie anders had hij je koelkast geplunderd en je hond verkracht

Daar zaten wij ook al aan te denken, wellicht onze buren zelfs...

zouden zo de buren kunnen zijn. en als ze al wel in je huis gezien waren door je moeder, kunnen ze gewoon zeggen dat ze voor de lol ff kwamen of iets wilden lenen. bijna geen risico

Blijkbaar wel... Laatst zag ik ook al zon n*ger een beetje kijken naar binnen bij ons huis en die van de buren, Ik had niks gedaan maar de volgende keer de deur maar ff open doen kijken wat die doet als die weg rent weet ik genoeg en ga ik erachteraan.
Alsof jij een grote n*ger aan zou kunnen:roflol:

Laatst bewerkt:
Klote man!

:mad: Ik vandaag rond half 8 nog even een rondje rijden met de motor, portemonnee op tafel laten liggen, ( Wel rijbewijs eruit gehaald ) Mijn moeder had haar tas op tafel met daarin 2 porto's met 40 en 50 euro. Ik had 30 euro in mijn porto. Mijn moeder was boven aan het stofzuigen en de achterdeur van de tuin stond open. En ja hoor ik kwam thuis van motor rijden en me moeder merkt dat haar portemonnee op de tafel ligt keek ze en was het geld weg. Bij mij ook. Er is echter alleen GELD gejat verder helemaal niks. Buiten stond nog een gloednieuwe fiets met sleuteltje erin en alles, nieuwe tv maar niks werd meegenomen alleen 120 euro.

Wel ****ing zuur, voor mij maakt het niet veel uit ik zit meer dat iemand in me huis is geweest en aan me spul is gekomen, straks had die nog wat met me moeder gedaan ofzo. Me moeder zit er alleen wel over in omdat ze al niet zo veel geld heeft en ze eigenlijk die 50 euro had gespaard en 40 euro voor boodschappen. Ik kan niet wachten tot ik zon k*t crimineel bij zen kraag kan pakken en inelkaar kan trappen. vuile ***********s.

Misschien was het je moeder zelf

Terug
Naar boven