MuscleMeat

K*t inbreker

laat anders de buffels van DBB gezellig een nachtje bij je pitten. ( +wok)

Neem gewoon een rottweiler of andere gevaarlijke hond.

Bewegingslampen, en anders: DBB Knokploeg langs denks...

Bewegingslampen geplaatst aan de zwakkere plaatsen rondom het huis (voordeur, achterdeur, kelderraam,...) EN die ook een lampje doen branden in je slaapkamer zodat je tijdens je slaap gewekt wordt als er iemand rondom je huis zit.

+

Omheining + bomen erbij geplant: over een gewone draad geraken ze wel makkelijk maar als je grote dennenbomen ervoor plaatst zullen ze gehinderd worden.

+

een hond (duitse herder, rotweiler, ierse wolfshond)

+

een aluminium baseball bat

+

speciale cilindersloten die minder makkelijk te forceren zijn (Hier hebben ze een aantal jaren geleden ook ingebroken en die politieagent legde uit hoe ze makkelijk te werk gaan:

Ze vijzen het ijzeren plaatje dat het cilinderslot bedekt eraf, bij gewone cilindersloten steekt het slot een beetje uit, dan hoefen ze er enkel een tang op te zetten en te forceren. Een goed cilinderslot zit mooi in de deur ingewerkt zodat ze al moeten beginnen boren om binnen te geraken!

Hopelijk ben je er iets mee ;)

:cool: Stroom zetten op je klinken?
Van die sensors op je ramen zetten dat geluid maakt als het opengaat
En anders bel je toch gewoon de joeri?
joeri aftelling

geluid + vertraging is wat alle inbrekers haten, dus ga naar de lokale flikken en vraag ze hoe je best je huis kan beveiligen

Was het een n*ger ? :D

ps: schaf je een waakhond aan. (en trouwens, meestal als er wordt ingebroken, zijn het gewoon bekenden van je)

Zolang ze je woning niet binnendringen mag je praktisch niks ondernemen, doe je dat wel kan je een fikse schadevergoeding in je bus krijgen voor slagen en verwondingen...

Was het een n*ger ? :D

ps: schaf je een waakhond aan. (en trouwens, meestal als er wordt ingebroken, zijn het gewoon bekenden van je)

die broer zag toch savonds iemand buiten staan.....negerts zie je toch niet in het donker...

O wat heb ik een hekel aan inbrekers en andere dieven. Wel k*t als je weet dat je huis op de wachtlijst staat om leeggehaald te worden. Neem anders ff kontakt op met de politie, die weten waarschijnlijk het beste hoe je je huis goed kan beveiligen.

En anders is dat voorstel van die landmijnen van J ook zo slecht nog niet. :)

Oja het is bijna Oud en Nieuw, schiet een paar vuurpijlen op hem af.

zoiets is altijd k*t en moeilijk te voorkomen ....de meeste oplossingen zijn al genoemd dus succes ermee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die broer zag toch savonds iemand buiten staan.....negerts zie je toch niet in het donker...

wel als hij lacht :D

Bij ons waren ze een keer bij onze auto's aan het kloten... mn broer hoorde iets en ging "American History X" style (op zn air maxjes in boxershort naar buiten) (kerel van 2 meter 5) :D met honkbal knuppel. Toen mn broer buiten was waren ze snel weg gerent haha was te mooi omdat te zien.

ot: mocht je hem kunnen pakken sla um helemaal naar de kloten of invalide ofzo en zorg dat je broer jou een paar klappen verkoopt, en zeg dat het zelf verdeding was. Succes en nou maar hopen dat die trieste lui nog een keer terug komen :P

airsoft gun kopen via duitsland?
of zo.
die dingen lijken NET echt. Wedde dat die inbreker het in zn broek doet als ie die gun ziet?:D
gewoon snipertje of iets dergelijks. hoeft niet eens zo duur te zijn:cool:

''serieuze'' tips die helemaal gaaf zijn, omdat jullie met zijn 2en in een vrij staand huis wonen en wel volgens mij van een ''fysiek lolletje'' houden :D:

*Leg een paar grote zware kettingen met halsband op de inrit,tuin (in het zicht in ieder geval)

*verspreid 2 grote hondenvoer bakken (liefst met naam) in de tuin/inrit.

* Plak stickers van beveiligs-leveranciers op raam etc...

* 2 honden bordjes op inrit/deur of wat dan ook ( waak voor mijn baas: 2 honden)

* pistool (kinder/speelgoed) zwart verven.

* shot gun pistool

* Tell Sell inbraak preventie (radio of lamp stringt aan wanneer je raam wordt aangeraakt - middels infor rood straling) een 50-100 euro verhaaltje geloof ik...

Wees creatief zouk willen zeggen!!

Succes en lach ze :D

Gewoon op z'n smoel slaan en zeggen dat hij ergens tegenaan gelopen is.

• Topic Starter Topic Starter
Cylinder sloten heb ik al gemonteerd na de laatste inbraak. Wij zijn nu het volgende van plan:

-Lampen met sensor stuk of 3 a 4 op elke hoek van het huis. (evt kraaiennest met een hakenkruis en geschutskoepel)

-prikkeldraad plaatsen en visdraad spannen op beenhoogte.

We zitten alleen met het probleem, als ik en me broer weg zijn ivm werk/school/trainen.
Een vriend van mij heeft een beveiligings bedrijf en die laat ons weten hoeveel het kost als we dus zo 5 min service aanvragen. (alarm gaat af, security binnen 5 minuten bij ons thuis.

Terug
Naar boven