MuscleMeat

K*t! Mijn gym is overgenomen door Fitness First

Ik train ook (nog) bij fitness first, dumbbells liggen hier t/m 40kg ;) barbells t/m 45kg voor de rest 2 benches, smith en de rest van de toei. Het enige wat ik mis is een squad rack, maar ik kan de schuine bench gebruiken om te squatten, dus dat probleem heb ik opgelost.

de partij van de hardcore gym

Ik train ook (nog) bij fitness first, dumbbells liggen hier t/m 40kg ;) barbells t/m 45kg voor de rest 2 benches, smith en de rest van de toei. Het enige wat ik mis is een squad rack, maar ik kan de schuine bench gebruiken om te squatten, dus dat probleem heb ik opgelost.
40kg dumbels

man daar zit jij nog wel even:D

• Topic Starter Topic Starter
Op zich zit ik er nu wel okay. Squat rek, drie benches, DB tot 40 kg (mwoah) en zat schijven. Het zou wel jammer zijn als ze vanuit FF het 'krachthonk' in onze gym gaan verbouwen, dat zou echt te k*t zijn.

Er zit idd al een FF in het centrum, ik kan wel begrijpen dat ze mijn gym hebben overgenomen. Die heeft iets van 4000 leden, dus dat betekend een aardige slag op de markt in Groningen voor die gasten.

blijft maffiapraktijken met hun contracten :rolleyes:

hey lionel welke gym is dat dan?

• Topic Starter Topic Starter
Total Workout in de Indische Buurt West.

Jij hebt toch ook bij FF in Groningen Centrum getrained? Was dat erg k*t?

Minder dude..

Nee was best te doen. Dumbbells tot 38kg geloof ik, deadliften kun je met bankdrukkstang doen en schijven zijn er sowieso genoeg. Smithrek hebben ze er het ontrbeekt er alleen aan squatrack, verder kun je er prima uit de voeten.
Om over de sauna's en vers fruit nog maar te zwijgen, wat een paradijs zeg.

Terug
Naar boven