Fitness Seller

KaLe's hondepoep stijl log

Bezoekers in dit topic

succes kale ik volg het wel want ik ben er ook over aan het denken om die hondepoep te gaan doen.....
 
Succes met je log en training!
Wat bedoel je eigenlijk met "widowmaker" ?
 
succes, ik wil hem binnenkort ook gaan proberen !

Ik moet alleen nog effe wennen aan het idee dat je maar 1 set per oefening mag doen :S
 
succes, ik wil hem binnenkort ook gaan proberen !

Ik moet alleen nog effe wennen aan het idee dat je maar 1 set per oefening mag doen :S

Ja dat heb ik ook. Vorige week schouders/triceps op de manier gedaan om te proeven van dit systeem. Maar geloof me; meer sets wil je niet doen :D En het zijn er eigenlijk 3 in een met hele korte rust ertussen.
 
succes kale, hopelijk herstel je weer snel !
 
Ja dat heb ik ook. Vorige week schouders/triceps op de manier gedaan om te proeven van dit systeem. Maar geloof me; meer sets wil je niet doen :D En het zijn er eigenlijk 3 in een met hele korte rust ertussen.

na me vakantie ga ik het ook maar eens proberen dan :)

Waarom doe je eigenlijk widowmakers ?
 
na me vakantie ga ik het ook maar eens proberen dan :)

Waarom doe je eigenlijk widowmakers ?

Om een spier helemaal op te maken. Bijv. 20 repper squats op het einde... lekka!
 
Succes man! doet me er aan denken dat ik ook maar eens moe]t gaan loggen ;)...
 
Stretchen om blessures te voorkomen is onzin. Het enige wat het doet is je lenigheid verhogen. De bevordering van spiergroei spreek ik mij niet over uit. Dat weet ik simpelweg niet, maar het is iets wat je mij zelden of nooit zal zien doen, zelfs op de voetbal niet.
 
Ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen Kale,succes iig.:thumbup:
 
*subscribed*
 
leuke log naam , je geeft aan dat je wat last hebt van je onderrug , heb je dan aan wo rust genoeg als je di benen doet en do rug aangezien jij nou niet echt licht traint
 
leuke log naam , je geeft aan dat je wat last hebt van je onderrug , heb je dan aan wo rust genoeg als je di benen doet en do rug aangezien jij nou niet echt licht traint

hehe wat last van mijn onderrug. Eerder een langdurige blessure waarvoor ik onder behandeling ben. Die dag rust ertussen is genoeg hoor.
 
Back
Naar boven