- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
De pijn was er na de legextensions al, lol! En ik moest steeds als derde. Niet leuk als je de rest ziet kruipen/lucht happen na een oefening..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en, begint de pijn al te komen?
btw, je conditie is wel super denk, 27 reps squat, vooral met de massa die jij hebt, dat moet killing zijn voor je ademhaling. (dante laat sommige heavyweights 15rep widowmakers doen of laat ze het op de leggpress doen vanwege ademhalingsproblemen etc.)
maar jij doet rustig het dubbele met squatsnetjes!
haha, arme rodge, ik leef met hem mee, ben zelf ook altijd helemaal kapot na 20x70 en ik weeg maar 94Ik doe regelmatig highreps, ook op de squats. Dus met mijn conditie zit dat wel goed. Qua conditie zat er denk ik ook wel meer in (aangezien ik wel eens 43reps heb gemaakt), maar mijn spieren konden het echt niet meer aan. Rodge had trouwens ook 25 reps met 100kg en die weegt rond de 114kg. DIe had het ook wel zwaar, lol

Dit is geen DC (zegt Kale zelf ook).
Maar verder wel succes gewenst.

Goeie spierpijn nu
Alles is beurs nu; borst, schouders, biceps, onderarmen, kuiten, onderrug, quads, hams... Mijn linkerschouder is helemaal rood (bloeduitstorting). I'm loving it![]()

Goeie spierpijn nu
Alles is beurs nu; borst, schouders, biceps, onderarmen, kuiten, onderrug, quads, hams... Mijn linkerschouder is helemaal rood (bloeduitstorting). I'm loving it![]()

Lekker
Heb je geen last met slapen?? Ik slaap weer vrij slecht nu ik weer aardig bezig ben...

ziet er heeeeeel interresant uit, denk dak na me UB-LB ook maar eens zoiets ga doen
BTW: wat is pulltrough ( voor de hams)

hmm, die dc ga ik in de toekomst ook eens proberen denk ik