MuscleMeat

KaLe's hondepoep stijl log

• Topic Starter Topic Starter
klinkt allemaal erg interessant! Succes met dc!

en, begint de pijn al te komen? ;)

btw, je conditie is wel super denk, 27 reps squat, vooral met de massa die jij hebt, dat moet killing zijn voor je ademhaling. (dante laat sommige heavyweights 15rep widowmakers doen of laat ze het op de leggpress doen vanwege ademhalingsproblemen etc.)
maar jij doet rustig het dubbele met squats ;) netjes!

Ik doe regelmatig highreps, ook op de squats. Dus met mijn conditie zit dat wel goed. Qua conditie zat er denk ik ook wel meer in (aangezien ik wel eens 43reps heb gemaakt), maar mijn spieren konden het echt niet meer aan. Rodge had trouwens ook 25 reps met 100kg en die weegt rond de 114kg. DIe had het ook wel zwaar, lol

Ik doe regelmatig highreps, ook op de squats. Dus met mijn conditie zit dat wel goed. Qua conditie zat er denk ik ook wel meer in (aangezien ik wel eens 43reps heb gemaakt), maar mijn spieren konden het echt niet meer aan. Rodge had trouwens ook 25 reps met 100kg en die weegt rond de 114kg. DIe had het ook wel zwaar, lol
haha, arme rodge, ik leef met hem mee, ben zelf ook altijd helemaal kapot na 20x70 en ik weeg maar 94 :P

Super killer 27x100 als widowmaker met squats:D

Stevige hondenpoep kale.:cool:

27x100kg:bow:

Goeie spierpijn nu :D

Alles is beurs nu; borst, schouders, biceps, onderarmen, kuiten, onderrug, quads, hams... Mijn linkerschouder is helemaal rood (bloeduitstorting). I'm loving it :D

Goeie spierpijn nu :D

Alles is beurs nu; borst, schouders, biceps, onderarmen, kuiten, onderrug, quads, hams... Mijn linkerschouder is helemaal rood (bloeduitstorting). I'm loving it :D

Lekker :D

Heb je geen last met slapen?? Ik slaap weer vrij slecht nu ik weer aardig bezig ben...

Lekker :D

Heb je geen last met slapen?? Ik slaap weer vrij slecht nu ik weer aardig bezig ben...

Ik heb altijd wel slaapproblemen. Toch presteer ik aardig, dus kan wel zeggen dat ik er aan gewend ben. Merk wel dat ik nog even wat slechter slaap met de blessures (bijv. op mijn linker schouder gaan liggen). Ik schijn ook een hele rare slaaphouding te hebben. Maar of het aan spierpijn en training ligt, nee dat denk ik niet. Vind het wel lekker als ik met spierpijn even ontspannen kan liggen. Vanacht moest ik pissen en dan vergeet je even de benentraining van gister. Dan zak je zowat door je poten als je je bed uitstapt hehe :D

hahahaha gaat lekker zo als ik dat lees ......begint nu te twijfelen of ie jullie voorbeeld gaat volgen...

ha, niet afhaken nou he :D

ziet er heeeeeel interresant uit, denk dak na me UB-LB ook maar eens zoiets ga doen:)

BTW: wat is pulltrough ( voor de hams)
EDIT: heb het al gevonden:)

Laatst bewerkt:
hmm, die dc ga ik in de toekomst ook eens proberen denk ik

iedereen zit hier dadelijk aan de hondepoep

Terug
Naar boven