MuscleMeat

KaLe's hondepoep stijl log

Bezoekers in dit topic

Ik vind het wel een interessant schema ik kan me er wel in vinden.

ben benieuwd wat je ervan vindt, succes ouwe!
 
ben benieuwd wat hier morgen staat hoe het bevallen is .....maar ik vind het een interessant schema zo......
 
Tering... kan bijna niet meer typen :D
Rodge lijkt dit schema ook wel wat, dus met hem en zijn trainingsmaat de eerste training gedaan. Veel gekloot met gewicht. Sommige oefeningen te licht, andere weer te zwaar. Dus deze week is meer een test week. Vooral het stretchen is pijnlijk! Jezus.

De reps zijn inclusief spotted reps. 15 sec. aangehouden

Incline db press 50kg 8+3 te zwaar, dus 48 gepakt. 2 reps met hulp. Kreeg ze nauwelijks omhoog. Deze oefening gaat er ook uit, want mijn schouder vond het niet fijn. Denk de volgende keer smith press

Incline hammerstrenghtpress 100kg 12+6+4 (je had gelijk riggard; hier moet echt een spotter bij , het liefst 2 :D )

Incline flyes (widowmaker) 21 reps met 28 kg

Stretch (op vlakke bank) 60 sec. met 18kg per hand

EZ curls 20+ reps met 50kg. Moet volgende keer stricter, want maakte steeds een kleine zwiep in het begin.

Seated hammercurls 30kg 10+8+6 (dacht ik..)

Straight bar preachercurl (widowmaker) direct gevolgt door 60 sec. stretch 20 reps met 22 kg (strict)

Kuiten waren we te laat voor.

Al met al een hele aparte manier van trainen en er moet zeker nog een hoop aan gesleuteld worden. Maar wat een pijn en pomp haha :D En volgende keer een notitieboekje mee, want het is allemaal lastig te onthouden.
 
Gaat lekker Kale,dit schema zal je zeker een nieuwe boost gaan geven,klinkt behoorlijk interessant iig.:cool:
 
ziet er goed uit, told you about the hammer presses ;)
maar die hammer presses zijn wel een beetje vaag want het is de enige oefening waarbij ik het heb. die 100kg, dat was per stack neem ik aan?
 
ziet er goed uit, told you about the hammer presses ;)
maar die hammer presses zijn wel een beetje vaag want het is de enige oefening waarbij ik het heb. die 100kg, dat was per stack neem ik aan?

100kg in totaal. Het is een pittig aparaat. Max wat ik er op gepakt heb is een set met 120, en dat was imo echt zwaar.
 
was een lekkere training kale :D

biceps en onderarmen voelen flink beurs aan :) spierpijn in mijn borst valt me tegen,had erger verwacht. ben benieuwd hoe het met de benen zal vergaan vanavond. maar ik denk als we straks weten met welke gewichten we in moeten zetten dat het zekers een deftige trainingsstyle is... we zijn nu nog echt aan het aftasten... en die 50 reps hammer curls waren echt "too much" :fire:

-rodge
 
was een lekkere training kale :D

biceps en onderarmen voelen flink beurs aan :) spierpijn in mijn borst valt me tegen,had erger verwacht. ben benieuwd hoe het met de benen zal vergaan vanavond. maar ik denk als we straks weten met welke gewichten we in moeten zetten dat het zekers een deftige trainingsstyle is... we zijn nu nog echt aan het aftasten... en die 50 reps hammer curls waren echt "too much" :fire:

-rodge

hahaha, dat sloeg idd nergens op. Een totaal van bijna 100 reps ofzo :D Spierpijn in mijn borst is ook niet heftig, heb daar normaal gesproken meer last van. Wel voor de eerste keer in mijn leven een stijf gevoel/opkomende spierpijn in mijn biceps :D Biceps vond ik nog het meest heftig. Vooral die laatste met de stretch, damn.

Ik denk toch dat ik heel erg strict en de negatieve fase wat langzamer ga doen. Dan word ook het eerste deel van de rest/pauze een stuk zwaarder (hier was het telkens net iets te licht, maar daardoor wel te opgebrand voor de volgende 2 delen).
Dumbbellpress trap ik er echt uit. Want mijn schouder word weer beurs. Een te blessure gevoelige oefening voor deze manier van trainen, maar dat zei je gister al.

Ben ook benieuwd naar de benen vanavond. :eek: Vooral de widowmaker squats worden een killer :D
 
hahaha, dat sloeg idd nergens op. Een totaal van bijna 100 reps ofzo :D Spierpijn in mijn borst is ook niet heftig, heb daar normaal gesproken meer last van. Wel voor de eerste keer in mijn leven een stijf gevoel/opkomende spierpijn in mijn biceps :D Biceps vond ik nog het meest heftig. Vooral die laatste met de stretch, damn.

Ik denk toch dat ik heel erg strict en de negatieve fase wat langzamer ga doen. Dan word ook het eerste deel van de rest/pauze een stuk zwaarder (hier was het telkens net iets te licht, maar daardoor wel te opgebrand voor de volgende 2 delen).
Dumbbellpress trap ik er echt uit. Want mijn schouder word weer beurs. Een te blessure gevoelige oefening voor deze manier van trainen, maar dat zei je gister al.

Ben ook benieuwd naar de benen vanavond. :eek: Vooral de widowmaker squats worden een killer :D

idd maar iets stricter en wat meer nadruk op negatieve gedeelte, maar dan enkel in het eerste gedeelte van de rest/pause set, deel 2 &3 moet je gewoon knallen denk ik en er toch nog zoveel mogelijk reps uit persen.

en die dumbbell press moet je zekers vervangen... zag er erg ongemakkelijk uit.

-rodge
 
idd maar iets stricter en wat meer nadruk op negatieve gedeelte, maar dan enkel in het eerste gedeelte van de rest/pause set, deel 2 &3 moet je gewoon knallen denk ik en er toch nog zoveel mogelijk reps uit persen.

en die dumbbell press moet je zekers vervangen... zag er erg ongemakkelijk uit.

-rodge

Front squats laat ik er vanavond ook uit denk ik. Word niks met de schouder. Zat te denken aan;

Legextensions (rest/pauze)
Legpress (rest/pauze)
Squats (widowmaker)
Stretch
Romanian deadlift (2 normale sets)
Lying legcurl (rest/pauze)
Stretch

Paar punten waar we op moeten letten;
- trainingstijd. Dit was te lang, maar als je een beetje de draai gevonden hebt word dit wel minder. Maar met wat aanpassingen haal je de totaal tijd ook wel een stukje naar beneden.
- reps. Deze moeten echt lager. ( :D ) , maar dat gaat wel lukken met langzamere negatieve fasen denk ik.
 
Front squats laat ik er vanavond ook uit denk ik. Word niks met de schouder. Zat te denken aan;

Legextensions (rest/pauze)
Legpress (rest/pauze)
Squats (widowmaker)
Stretch
Romanian deadlift (2 normale sets)
Lying legcurl (rest/pauze)
Stretch

Paar punten waar we op moeten letten;
- trainingstijd. Dit was te lang, maar als je een beetje de draai gevonden hebt word dit wel minder. Maar met wat aanpassingen haal je de totaal tijd ook wel een stukje naar beneden.
- reps. Deze moeten echt lager. ( :D ) , maar dat gaat wel lukken met langzamere negatieve fasen denk ik.

wat ik al zei gister... front squats krijg ik zowieso niet voor mekaar,maar dan hadden we ze in de smith machine kunnen doen.

en de trainingstijd krijgen we wel naar beneden... gaan we vanavond al mee aan de gang.

krijg wel alweer de zenuwen als ik eraan denk :o dus vanavond mag jij aftrappen :D

-rodge
 
hahahaha dat lijkt me mooi jullie twee samen trainen ;verdomme is een end rijden maar anders......... succes kale en rodge nu ook aan het hondepoepen dus
 
wat ik al zei gister... front squats krijg ik zowieso niet voor mekaar,maar dan hadden we ze in de smith machine kunnen doen.

en de trainingstijd krijgen we wel naar beneden... gaan we vanavond al mee aan de gang.

krijg wel alweer de zenuwen als ik eraan denk :o dus vanavond mag jij aftrappen :D

-rodge

Top! Al zal het zweet me niet langs de benen lopen met legextensions hehehe. De squats worden een ander verhaal :p

hahahaha dat lijkt me mooi jullie twee samen trainen ;verdomme is een end rijden maar anders......... succes kale en rodge nu ook aan het hondepoepen dus

hehe :D
 
Ziet er goed uit Kale !!!

Denk dat ik binnenkort ook maar een poepschep moet gaan kopen en eraan gaan geloven ,..... nu al veel te lang uit m'n neus gegeten :o
 
blijkbaar is hondepoep in vandaag de dag ;) Hoop dat het je gaat bevallen en dat je er weer wat gains mee haalt :)
 
haha, succes met de benen, weet nog wel hoe het bij mij ging laatst.

3 weken vakantie, terug, meteen benendag, squatten, widowmaker erachteraan, in de kleedkamer ff ZITTEN lullen met iemand en toen op willen staan, deed echt gewoon pijn en kon niet normaal stilstaan, zakte steeds door mn knieen van de pijn :( ma was wel weer lekker na 3 weken niks doen.

btw, we kunne wel een keertje een dc trainingsmeet houden ;)
 
korte samenvatting van de been training deze avond.... ik zit op het randje van :kots:

-rodge
 
hahaha :D Pijnlijke zaak dit. Rodge; donderdag even een notitieboekje meenemen ;)

Legday

Excentrische fase (negatief) : 3-5 seconden (muv. widowmaker en straight sets)

Legextensions
86kg reps: 12/9/6

Legpress
330kg reps: 9/6/3

Fullsquat (ATTG)
100kg 27 reps widowmaker

60 sec stretch quads

Romanian DL
12x100
12x130

Legcurl
59kg reps: 6/5/3

60 Stretch hamstrings

Opmerking; gewichten beter uitgekozen. Lekkere training.
 
en, begint de pijn al te komen? ;)

btw, je conditie is wel super denk, 27 reps squat, vooral met de massa die jij hebt, dat moet killing zijn voor je ademhaling. (dante laat sommige heavyweights 15rep widowmakers doen of laat ze het op de leggpress doen vanwege ademhalingsproblemen etc.)
maar jij doet rustig het dubbele met squats ;) netjes!
 
Back
Naar boven