AndroidHealthClinic

KaLe's log 2008

Zit er nog een reden achter dat je smith front press doet en niet met een losse bb?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, staand kan op het moment echt niet met mijn onderrug. Dumbbellpress ook niet, omdat ik de db's omhoog moet gooien. Durf ik ook niet aan met mijn rug. En zittend frontpress is k*t (moeilijk in positie komen vanuit het rack) ;)

Training van vandaag, zoals eerder gezegd licht vanwege mijn rug. Geen squats, want lichte squats vind ik niet leuk :p Wel aardig volume :)

Barbell lunges
10x8x60

Legpress
5x20x300

Legextension (sec. hold bovenin)
5x12x52

Legcurls
5x12x50

Standing calves
5x12

Opmerking; zeker wel lekker deze training. Tempo zat er ook flink in (om en om met trainingsmaat).

Sickass training!

Ja, staand kan op het moment echt niet met mijn onderrug. Dumbbellpress ook niet, omdat ik de db's omhoog moet gooien. Durf ik ook niet aan met mijn rug. En zittend frontpress is k*t (moeilijk in positie komen vanuit het rack) ;)

Vroeg me idd af waarom je dat niet deed, maar nu je 't zegt snap 'k 't wel :p

Vroeg me idd af waarom je dat niet deed, maar nu je 't zegt snap 'k 't wel :p

Ik heb het 1 keer gedaan bij olympic. Maar je moet elke keer die stang van de houders af halen en daarna pas op het bankje gaan zitten. Kost teveel kracht en concentratie, dus daarom doe ik ze niet.

Behoorlijk intens kerel!!!!Lekkere training.:thumbup:

Paar dagen rust?

Nope, even geen zin meer om te loggen. Train sinds deze week een tijdje wat lichter om mijn blessures weg te laten trekken. Met lichter bedoel ik de oefening zo strict, maar wel zo zwaar mogelijk in een reprange van 8-12 (isolatieshit zelfs tot 15 reps). Mede door het loggen, verg ik vaak teveel van mijzelf. Ook omdat ik nu aan het cutten ben (2800 kcal op trainingsdagen en 2400 op niet-trainingsdagen), herstel ik ook een pak minder.
Ik zal wel de voortgang van mijn cut blijven plaatsen.

Oke dan, succes in ieder geval. Zo vet ben je toch niet? Hoeveel % wil je eraf hebben?

Nope, even geen zin meer om te loggen. Train sinds deze week een tijdje wat lichter om mijn blessures weg te laten trekken. Met lichter bedoel ik de oefening zo strict, maar wel zo zwaar mogelijk in een reprange van 8-12 (isolatieshit zelfs tot 15 reps). Mede door het loggen, verg ik vaak teveel van mijzelf. Ook omdat ik nu aan het cutten ben (2800 kcal op trainingsdagen en 2400 op niet-trainingsdagen), herstel ik ook een pak minder.
Ik zal wel de voortgang van mijn cut blijven plaatsen.

wel jammer, maar toch begrijpelijk!
:thumbs:

Dieet deze week -200kcal

Maaltijd 1
60 gram havermout
250 ml mager melk
25 gram protein80
1 banaan

Maaltijd 2
150 gram tonijn op water
1 eetlepel olijfolie
6 rijstenwafels

Maaltijd 3
50 gram volkoren pasta
150 gram broccoli
125 gram rundergehakt

Maaltijd 4
50 gram volkoren pasta
100 gram gerookte zalm
150 gram broccoli

Maaltijd 5
60 gram basmati rijst
1 schijf ananas
150 gram biefstuk
100 gram doperwten

Post workout
30 gram xtargo
30 gram instant whey

Maaltijd 6
60 gram basmati rijst
1 schijf ananas
150 gram kipfilet
100 gram wortelen

Totaal E: 254gr K: 333 V: 54 KCAL: 2837

Op niet-trainingsdagen skip ik de postworkout en vervang ik maaltijd 6 door 50 gram proteine, 1 eetlepel olijfolie en 1 eetlepel levertraan.
Totaal zit dan op: E: 231 K: 255 V: 67 KCAL: 2554 (

Naarmate de cut vorderd zal ik KH skippen, rood vlees vervangen voor kip en koolvis, etc.

Doe af en to wel een dagje rood vlees er doorheen. Lekker;)

lol, lees eens goed?? ;) 2x per dag rood vlees :p

Dieet deze week -200kcal

Maaltijd 1
60 gram havermout
250 ml mager melk
25 gram protein80
1 banaan

Maaltijd 2
150 gram tonijn op water
1 eetlepel olijfolie
6 rijstenwafels

Maaltijd 3
50 gram volkoren pasta
150 gram broccoli
125 gram rundergehakt

Maaltijd 4
50 gram volkoren pasta
100 gram gerookte zalm
150 gram broccoli

Maaltijd 5
60 gram basmati rijst
1 schijf ananas
150 gram biefstuk
100 gram doperwten

Post workout
30 gram xtargo
30 gram instant whey

Maaltijd 6
60 gram basmati rijst
1 schijf ananas
150 gram kipfilet
100 gram wortelen

Totaal E: 254gr K: 333 V: 54 KCAL: 2837

Op niet-trainingsdagen skip ik de postworkout en vervang ik maaltijd 6 door 50 gram proteine, 1 eetlepel olijfolie en 1 eetlepel levertraan.
Totaal zit dan op: E: 231 K: 255 V: 67 KCAL: 2554 (

Naarmate de cut vorderd zal ik KH skippen, rood vlees vervangen voor kip en koolvis, etc.

Jezus wat een uitgekiend dieet, en wat een vlees eet je per dag!

Hehe ok, k*t ouwe kier :D

Terug
Naar boven