MuscleMeat

KaLe's log 2008

je cut ziet er lekker uit succes ermee

Speciale rede voor het niet scheiden in de cut ?

• Topic Starter Topic Starter
Jup. In de bulk is het geen probleem om te scheiden, maar ik merk nu (was al verlaagd naar 3400kcal, MET scheiding), dat ik de hele dag toch erg veel trek heb.

maar wellicht hoef je met de andere methode niet zo ver te zakken, voor dezelfde results ;)

('t was maar een suggestie, begrijp wat je bedoelt heb zelf nog honger op 4000kcal's. alleen niet het idee dat kh's meer vullen dan vet en/of eiwitten)

Ik heb de laatste tijd juist het idee van wel. De hele dag staat mijn maag te rommelen, met name in de periodes dat ik geen carbs neem. Dit was bij 4000kcal goed te doen, maar bij 3400 begon ik het toch wel moeilijk te krijgen (en ook te merken aan mijn trainingen). Daarbij kom ik niet aan of val ik niet af bij 3400, ook niet met scheidingsprincipe. Dus dat is echt mijn onderhoud.

hoe staat het met je rug

iets beter. Maar het word in ieder geval geen squatten vanavond ;)

Legpresses, lichte lunges en extensions dan maar.. en wat lichte pulltroughts voor recovery onderrug.

Waarschijnlijk domme vraag, mat wat bedoelen jullie met het scheidingsprincipe?

Geen suiker en koffie samen!

Lekkere training Vincent!

Ahzo, en welk nut zou dit hebben? Minder kans op vetopslag?

Jup :)

Hey Kale goed dieet ;)
Alleen zou ik persoonlijk een vetbron bij iedere maaltijd nemen, noten of een lepel olie ofzo. Zo is je vetiname toch ook weer een stuk hoger en kan je evt wat minderen in carbs.
Ik herinner me wel dat je in het verleden zei dat je minder goed reageerde op veel vet(denk ik) maar toch.. :)

Carbs en vetten gescheiden houden vind ik dan ook onzin :p Weet niet of jij er écht iets van merkt, maar voor mij is het net omgekeerd en lijk ik veel leaner te blijven als ik vet bij m'n carbs doe, alleen zijn m'n hoeveelheden carbs wel niet zo heel groot..

Succes verder :)

Mwah vetten vind ik goed zo. Krijg bij elke maaltijd voldoende vetten binnen, dus dat zit wel snor (vergeet niet dat rood vlees ook aardig wat vet bevat ;) ).

Das waar, overal zit nog wel wat 'verborgen' vet in. Ik bedoelde echt wel een stuk meer vet.. 110 gram per dag ofzo :D Maargoed je zal wel weten waar jijzelf beter op gaat.

Grtz

Das waar, overal zit nog wel wat 'verborgen' vet in. Ik bedoelde echt wel een stuk meer vet.. 110 gram per dag ofzo :D Maargoed je zal wel weten waar jijzelf beter op gaat.

Grtz

Ik wil niet meteen mijn carbs keihard omlaag brengen. Met flink wat vetten knallen je kcals aardig omhoog. 100+ vet zat ik in de bulk ook ;)

Carbs en vetten gescheiden houden vind ik dan ook onzin :p Weet niet of jij er écht iets van merkt, maar voor mij is het net omgekeerd en lijk ik veel leaner te blijven als ik vet bij m'n carbs doe, alleen zijn m'n hoeveelheden carbs wel niet zo heel groot..

Succes verder :)

Dit komt me bekend voor.Heb dit vreemd genoeg ook :D

Training van vandaag, zoals eerder gezegd licht vanwege mijn rug. Geen squats, want lichte squats vind ik niet leuk :p Wel aardig volume :)

Barbell lunges
10x8x60

Legpress
5x20x300

Legextension (sec. hold bovenin)
5x12x52

Legcurls
5x12x50

Standing calves
5x12

Opmerking; zeker wel lekker deze training. Tempo zat er ook flink in (om en om met trainingsmaat).

Vandaag. Weer lekker rustig aan gedaan.

Front smithpress
5x8x80 (toch pittig!)

db side raise
3x15x16

reversed flye machine
3x12x100

db shrugs
3x15x54

oly barbellcurl
3x8x50