XXL Nutrition

Kaluro - Back in action!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bij mij klikt, kraakt en snapt ook elke spier en elk gewricht als ik begin met trainen.
met een goede, lange warming up en wat dynamisch stretchen is het al minder geworden.
maar het blijft gewoon stijfheid denk ik..

• Topic Starter Topic Starter
bij mij klikt, kraakt en snapt ook elke spier en elk gewricht als ik begin met trainen.
met een goede, lange warming up en wat dynamisch stretchen is het al minder geworden.
maar het blijft gewoon stijfheid denk ik..

Ik doe de defranco agile 8 als warmup, gevolgd door lichte warmup setjes en daarna de werk setjes.
Het 'probleem' is, dat het klikkend gevoel in mijn rechterknie pas is gekomen nadat ik echt een maand redelijk extreme pijn in mijn knie had, zo veel dat ik moeite moest doen om normaal te lopen. Bij elke stap kreeg ik echt een hele pijnijke steek in mijn knie. Ik had toen ook rust genomen van lower body oefeningen (squats/deadlifts). Die echte helse pijnen zijn al verleden tijd maar nu is het zo dat wanneer ik toch deadlift/squat, ik de dag erna weer zeurende pijn heb. :D

Dus ik zal het zekere voor het onzekere maar nemen en een bezoekje aan de fysio plegen, voordat ik dadelijk mijn knie permanent naar de klote heb geholpen :D.. Maar ik ben koppig en zoek 't meestal (veels te) lang zelf uit voordat ik ook maar overweeg een dokter op te zoeken.

het klinkt voornamelijk als dat laatste ja :P
tip voor de volgende keer om wat sneller naar de fysio te gaan dan.
ik neem aan dat je gewoon verzekerd bent enz, dan is het toch een kleine moeite?

het klinkt voornamelijk als dat laatste ja
tip voor de volgende keer om wat sneller naar de fysio te gaan dan.
ik neem aan dat je gewoon verzekerd bent enz, dan is het toch een kleine moeite?

Correct, en correct ;).
T is meer zo van dat ik denk 'ach het is een pijntje, gaat wel over zo', en dan is het opeens al een paar maanden later.
Ik zal wel een update posten zodra ik meer weet over mijn knie.

---------- Toegevoegd 18 January 2014 om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst 17 January 2014 om 14:51 ----------

Vandaag 150kg gedeadlift, was een 1rm poging dus let maar niet té veel op de vorm, tips welkom natuurlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=cKQfX0glCXA

En jup, vandaag weer last van mijn knie, dit was een laatste poging om alsnog lower body te doen.

Ik ga maandag een afspraak bij de fysio maken om even te kijken wat het is.
Het is een zeurderige pijn bovenaan aan de binnenkant van mijn knie. (linksboven in mijn rechterknie), ook als ik me verplaats in bed (van mn linker naar rechterzij) voel ik het. het is geen erge pijn, meer een wat zeurderige pijn.

Ik ga er gelijk een cut tegen aan gooien, wat me wel praktisch lijkt aangezien ik toch geen lower body kan doen momenteel. (en ook bent over rows irriteren mijn knie, bijvoorbeeld).

Balen van je knie man! Ik ben benieuwd wat de fysio zegt.

Mocht je knee sleeves willen proberen, om te kijken of het helpt, dan hoor ik het wel.

Victormor heeft er in ieder geval wat aan.

Trouwens al je nu gaat cutten kan je in de zomer lekker pompen en eten :)

Balen van je knie man! Ik ben benieuwd wat de fysio zegt.

Mocht je knee sleeves willen proberen, om te kijken of het helpt, dan hoor ik het wel.
Ik zal eerst eens kijken wat de fysio zegt, voordat ik 't straks erger maak :), thanks though!

Trouwens al je nu gaat cutten kan je in de zomer lekker pompen en eten :)

Dat is inderdaad wel zo, hoe hoog zou jij mijn vet% schatten aan de hand van de foto's die ik een paar posts terug gepost heb? procentje of 15-16?

Ik ben benieuwd :)

Trouwens ik schat je vp eigenlijk wel flink hoger hoor. Zeker rond de 20% of meer. :(

Kun je het ergens meten?

Ik ben benieuwd :)

Trouwens ik schat je vp eigenlijk wel flink hoger hoor. Zeker rond de 20% of meer. :(

Kun je het ergens meten?

Ja ik heb hier zo'n XXL skin caliper ding.
En 20%+ zou ook wel kunnen hoor, ik heb een jaar lang heel erg low budget gebulkt, ben van 71 naar 92kg gegaan. Dus veel vettig/ongezond eten. Nu lekker cutten, moet wel goedkomen :D

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

Ik ga de komende tijd hier loggen, voor de geïnteresseerden:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/kaluros-vetverlies-log-exploring-new-grounds-358127/

Train je nog bro ?

Jazeker, ik zit momenteel in de cut.. logje hiero:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/kaluros-vetverlies-log-exploring-new-grounds-358127/

week 1 gemiddelde: 88,8kg
week 2 gemiddelde: - niet opgemeten deze week -
week 3 gemiddelde: 87,7kg
week 4 gemiddelde: 87kg
week 5 gemiddelde: 85,8kg - dit was in een rustweek dus er zal ook wel glycogeen gewicht vanaf zijn-

Ik weeg elke dag bij het wakker worden, na m'n behoefte en reken na 7 dagen het gemiddelde uit.

Ik volg momenteel het oude kelei schema:

Dag 1: Bench press (10x80kg), incline bench press (11x62.5kg), Dips (11xBW+10kg), One arm overhead triceps extension(12x10kg), Dumbell side lateral raise (14x10kg)
Dag 2: Chinups(10xBW) pull-ups(7xBW), Chest supported rows(13x20kg), Rear delt flyes(10x6kg), preacher curls (11x15kg)
Dag 3: Romanian deadlifts, Front squats, Lunges, glut/ham raises, standing calf raises, seated calf raises

Maandag: Dag 1
Dinsdag: Dag 2
Woensdag: dag 3
Donderdag: dag 1
Vrijdag: dag 2
Zaterdag: dag 3
Zondag: rust

Je moet je 10-12 RM pakken, daarna net zolang rusten tot je weer 3 reps kan. En dan tot de 30 reps komen.

Dus BP bijvoorbeeld: 10x80kg - 30 sec rust - 3 reps - 30 sec rust - 3 reps - 3 reps - 3 reps - 3 reps
etc. tot je aan de 30reps zit. En als ik geen 3 reps kan maken, rust ik gewoon even wat langer, maar 30 seconden is een goede maatstaaf.

Benen kan ik momenteel niet trainen vanwege een aanhoudende k*t knie blessure.

Kijk, hij traint nog ! Zal je gaan volgen daaro, hopen dat die blessure heel snel overgaat man :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven