Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel pr , goede training dus !
rond hoeveel kcal zit je nu per dag?
maar de PR's gaan lekker inderdaad.
Ja halverwege de workout ging het wel wat beter.. ik heb een lading nieuwe oefeningen in het schema gegooit, die ik al maanden niet gedan heb. vandaar de PRs

Dit keer ging het een stuk beterAlleen squaten ging wat minder.. Verder was het toch een prima work-out!
Ik ben trots op je iighihi
, had wel energie.. veels te veel energie eigenlijk heh.
.. alleen merk ik dat ik wat spanning verlies op m'n bovenrug na een 3tal herhalingen. Daar moet ik goed aan gaan werken.
..
Jazeker.. 4000kcal per dag, give or take.
Rustweek ivm pijnlijke knie
Ik heb deze week een rustweek gehouden, ivm een pijnlijke rechterknie.
Ik had gehoopt dat de pijn al minder/weg zou zijn maar het is er toch weer in geschoten, ik heb ook geen idee wat het is of waar het vandaan komt. Ik heb me niet tijdens een workout geblesseerd ofzo verder.
BIj het squatten is te pijn echt minimaal en heb ik de dagen erna ook geen extra last.
Maar bij deadlifts voel ik de pijn heel erg en is het de dagen erna ook weer pijnlijker.
Miss dl en squat rustig aan doen en even kijken hoe het gaat , en dan gewoon high reps trainen
..
. Als iemand hierbij nog tips heeft hoor ik 't graag, ik doe full body.2 foto's blurren waar je half op staat en dan waar je vol op staat lekker zo laten![]()
.