- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man!! Heerlijk als zo`n (v)PR met super strakke form lekker gaat he?! Wooooop!
Zo dan! Dat is niet verkeerd al die PR's en VPR's hier!!![]()
Ik was ook positief verbaasd hoe soepel die stang van de grond kwam.. Ik zit nu een stuk hoger in eiwit (180g dierlijk/zuivel, 230-240 totaal) dan tijdens mijn bulk, misschien dat ik daar harder op ga. Want ik merk dat ik plots echt vooruit vlieg. Of zou Esther winstrol tabs fijnmalen en in m'n eten doen... 

Share the inside info..

#worthShare the inside info.. Zou het niet eens erg vinden als mijn vriendin winny door mij eiwitten zou mengen..Als ik er zelf niet voor kies..is het geen kuren, ofzo
![]()
.check dat gewichtsverlies dan... damn, ben benieuwd hoe je erbij staat. Koffiepauze zo??![]()
.
Maar ik ga nog steeds voor de triple digits, wilde enkel even van m'n zwangere buik af
.Die cut gaat toch prima? Eerste week moet je vergeten (te veel vocht en glycogeen issues) daarna 1 kg in krappe 2 weken. Als je dat een tijd kan doortrekken mag je blij zijn! En als je nog PR's kan zetten: helemaal netjes![]()
.
.

En bizar lage cable rows. Zit er geen olie op dat toestel?![]()